Beantwoord

duurt te lang voor guidion langskomt

  • 29 January 2019
  • 1 reactie
  • 382 Bekeken

Vanaf zondag 20 januari zit ik zonder wifi. Na 8 dagen te moeten wachten voordat Guidion tijd had om mijn wifi te maken (het kastje moet vervangen worden), stond ik vanaf 8 uur klaar. Om 11 uur was de monteur er nog steeds niet dus ik bel op om te vragen of hij nog komt. Wordt er gezegd dat de monteur langs is geweest maar dat ik niet thuis was!! En foto van mijn voordeur is opgestuurd naar mij. De lichten zijn in huis aan, ik zit gewoon thuis maar de monteur heeft blijkbaar niet de moeite genomen om even te kloppen op de ramen als er niet binnen 10sec is open gedaan (de bel heb ik overigens niet gehoord). Ik denk dat de monteur het zo druk heeft gehad dat hij dacht "mooi deze klant is niet thuis, ik ga ook niet nog eens aanbellen of even kijken in het grote raam naast de voordeur, dan ga ik lekker naar mijn volgende klant".

Ik zat gewoon thuis aan de eettafel.....

Dus ik moet een nieuwe afspraak maken. Moet ik weer een week wachten!!!! Dit betekent ruim 2 weken zonder wifi. Dus ik bel Guidion op dat de afspraak vervroegd moet worden omdat dit echt niet kan, zegt zij dat dat niet kan. Dus ik vraag of ik haar manager kan spreken. Zij zegt nee dat kan niet. Vervolgens zegt ze dat ze verder niks kan doen en hangt op!!

Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. Het kan echt niet zo!!

ik begrijp niet waarom Tmobile met dit bedrijf samenwerkt, zo verlies je echt je klanten.
icon

Beste antwoord door Sander 30 January 2019, 14:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @Loes10,

Het liefst zie ik dat jij direct weer online bent. Ik baal ervan dat het zo gelopen is met de monteur. Ik durf geen uitspraak te doen over hetgeen er gebeurd is, maar met jouw verhaal kan ik feedback geven. Mijn ervaring is dat de monteurs van Guidion hart voor de zaak hebben en het liefst onze klanten zo goed mogelijk willen helpen. In jouw geval is een terugkoppeling op zijn plaats, dan kunnen we uitzoeken wat er gebeurd is. Dit zal ik dan ook oppakken. Dit blijft een intern onderzoek. Het belangrijkste voor jou is dat de nieuwe afspraak gemaakt is, zodat jij snel weer online bent. Ik ga er vanuit dat deze afspraak verloopt zoals het hoort!

Mocht je nog vragen hebben, laat het mij weten - ik help graag!

Reageer