Beantwoord

e-mail verificatiefout

  • 28 June 2019
  • 1 reactie
  • 456 Bekeken

Onlangs T-mobile als provider gekozen. Alles werkte naar behoren. (Tv, internet, telefoon), dus ook e-mail verkeer. Ik gebruik gmail met nog drie andere mailadressen "er onder".
Tot ik ineens sinds 4 dagen merkte dat twee e-mailadressen niet meer binnenkwamen met de volgende melding:
"Verificatiefout. Fout "failed: Re-Authentication Failure" teruggestuurd door server"

(Er werd wel in de nacht van 24 juni onderhoud gepleegd door T-Mobile op het tv net, maar dat is niet van toepassing op mailverkeer. Maar het is wel toevallig...)

Hoopte het te verhelpen door in de details het gevraagde wachtwoord opnieuw in te stellen. Maar helaas, krijgt dezelfde tekst terug "POP3 kan geen berichten ophalen".
Telefonische helpdesk kon ook niet helpen.
Wie weet wat hier zo maar onverwacht is gebeurd en hoe dit te verhelpen is?
Graag antwoord!
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 29 June 2019, 11:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Gebruik je een e-mail cliënt, welke? Heb je daarin alle adressen apart als mailbox of laat je bijvoorbeeld Gmail je TM e-mail uitlezen via pop3 zodat jij alleen Gmail gebruikt? Als je pop3 met SSL gebruikt, check dan even of de juiste poort nog steeds ingesteld staat.

Reageer