Beantwoord

eerder glasvezel

  • 18 November 2018
  • 7 reacties
  • 355 Bekeken

We regelen alles graag zo snel mogelijk voor je. Maar eerst heb je nog 14 dagen bedenktijd en moet je glasvezelaansluiting nog afgerond worden door Reggefiber. Naar verwachting neemt Reggefiber rondom 09-01-2019 contact met je op voor een afspraak. Zodra je glasvezelaansluiting afgerond is, kunnen we T-Mobile Thuis bij je installeren. Onze Installatiepartner Guidion neemt dan contact met je op om een installatie-afspraak te maken. Een week voor de afgesproken installatiedatum krijg je alvast het Installatiepakket met de post.


zou dit ook eerder kunnen omdat verhuizen bijna klaar is zou jammer wezen als ik dik 7 weken zou moeten wachten
icon

Beste antwoord door Brian 23 November 2018, 11:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo kranghand,

Ik begrijp dat er nog geen glasvezelaansluiting aanwezig is op het nieuwe adres? In dat geval zal er in ieder geval extra tijd nodig zijn om dit aan te laten leggen. Wel kan je vragen om van de bedenktijd af te mogen zien, mogelijk versneld dat eea enigszins.

Mvg. Marcel
dat is nou net het probleem ik ben dus aan het verhuizen maar de ligt wel een kabel we denken dat het een glasvezelkabel is maar weten we ook niet 100% zeker
Reputatie 7
Badge +4
als je een foto er van kan maken kunnen we het even bekijken
zal der morgen een foto van maken enigste wat ik wel kan vertellen is dat het een oranje kabel
Reputatie 7
Badge +4
Dat is positief in ieder geval.
De buitenkabel van Reggefiber is oranje en de binnen kabel is wit. er staat eigenlijk altijd reggefiber op de kabel.
De kabel kan liggen in de kruipruimte of meterkast.
Tegen de gevel van het pand.
Tegen de erfgrens van het pand.
hoe verder weg hoe langer het duurt eigenlijk.
Ligt de kabel al op de plaats waar de aansluiting moet komen dan is het een kwestie van afwerken. dit kan veel sneller als de kabel nog naar binnen brengen. we lopen weer richting de winter wat er voor zorgt dat de grondwerkzaamheden worden uitgesteld door vorst dus alleen maar vertraging.

Als je dus die foto kan maken dan kan een moderator even kijken of de boel versneld kan worden.
ook is het mogelijk om de 14dagen bedenk tijd er af te halen.
kabel ligt eigenlijk in een soort rommelhok en op die kabel staat helemaal niks alleen adres van mij en postcode verder niks en de kabel hebben we al na de woonkamer doorgetrokken
Reputatie 7
Hi kranghand, ik heb het meteen even voor je nagekeken en ik zie dat er begin deze week telefonisch contact op is genomen dat er geen glasvezel mogelijk zou zijn via de verhuurder. Ik kan uit de aantekeningen van mijn collega alleen niet achterhalen of ze gesproken heeft met jou of met de verhuurder in dit geval. Mocht jij niet zelf gebeld hebben overleg dan even met de verhuurder over de mogelijkheden en laat mij even weten of ik nog wat voor je kan betekenen!

Reageer