Beantwoord

Eigen modem gebruiken

  • 29 July 2019
  • 1 reactie
  • 1745 Bekeken

Goedemorgen,

ik heb een probleem met mn modem van T mobile en de eerst volgende mogelijkheid om een monteur langs te laten komen is over ruim 2 weken. Aangezien mijn vrouw zwanger thuis zit is het geen optie om al die tijd zonder tv en internet te zitten en ben ik opzoek naar andere mogelijkheden, aangezien er vanuit de klantenservice niet echt oplossingen kwamen waar ik wat mee kan.

Nu is het zo dat ik nog een ouder modem/router heb staan en bedacht ik me dat er wellicht iemand hier is die mij kan vertellen of ik die ook kan gebruiken zonder zelf al te veel kennis van zaken te hebben 🙂 Het gaat om model: Asus RT-AC66U - Router - AC1300

Graag hoor ik of dit mogelijk is, zodat ik vrouwlief blij kan maken! En jullie weten, happy wife, happy life! 🙂
icon

Beste antwoord door Pieter_B 29 July 2019, 20:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
@Sieskebab

Het is mogelijk om een eigen modem te plaatsen, maar het is wel een beetje afhankelijk om wat voor soort verbinding het gaat. Hou er ook rekening mee dat telefonie via je eigen modem/router (nog) niet mogelijk is, i.v.m. het niet afgeven van VoIP gegevens.

Er is een topic gemaakt door een medeklant, die verwijst naar verschillende andere topics afhankelijk van het type verbinding en welk modem je hebt van TMT.

Weet dus niet of dit je probleem gaat oplossen, maar als het 'buitenshuis' zit .. dan zal er zeker een monteur bij moeten komen.

Reageer