Beantwoord

email

  • 15 december 2017
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

heb al 3 weken geen email,ondanks 4x contact,en zeggen het naar de tech dienst te sturen.Bij Vodafone nooit een probleem.Hoe is dat mogelijk.
icon

Beste antwoord door Sander 17 december 2017, 19:19

Hoi willyjapy,



Erg raar als het al zo lang duurt. Ik denk graag even mee. Wat staat er achter de @ in jouw e-mailadres? Lukt het wel om de webmail te gebruiken? Kun je daar inloggen? Welk e-mailprogramma gebruik je? En wat loopt er spaak met de e-mail? Kijk ook op deze pagina, hier staat veel uitleg over het gebruik van e-mail met een Thuis abonnement.



Laat je mij weten hoe het je vergaat? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi willyjapy,

Erg raar als het al zo lang duurt. Ik denk graag even mee. Wat staat er achter de @ in jouw e-mailadres? Lukt het wel om de webmail te gebruiken? Kun je daar inloggen? Welk e-mailprogramma gebruik je? En wat loopt er spaak met de e-mail? Kijk ook op deze pagina, hier staat veel uitleg over het gebruik van e-mail met een Thuis abonnement.

Laat je mij weten hoe het je vergaat? 🙂
Achter @ staat: t-mobilethuis.nl
Ik kan wel bij webmail inloggen maar daar komt sinds 29 nov.ook niks binnen.
Vodafone heeft het altijd gedaan.
UPC mail werkt nog wel. Maar ik moest al mijn adressen veranderen in Tmobile.
Tmobile thuis stuurt de rekening via upcmail.??
Reputatie 7
Badge +6
Hoi willyjapy,

Als je bij ons aangeeft dat jouw UPC e-mailadres als contactadres geldt, dan sturen we ook een notificatie daarheen. Als je kunt inloggen op de webmail van t-mobilethuis en hier staan geen e-mails in, dan zijn er geen nieuwe e-mails bijgekomen. Je kunt bij wijze van test altijd zelf een e-mail sturen naar ons e-mailadres.

Reageer