Beantwoord

enorme afkoopsom

  • 15 August 2019
  • 1 reactie
  • 718 Bekeken

In juni en juli heb ik T-mobile thuis gehad, hetgeen mij totaal niet beviel en waarbij ik via de klantenservice geen oplossing voor mijn problemen kreeg, zodat ik heb opgezegd.

Nu krijg ik een rekening van 342,99 voor het resterende aantal maanden, tot eind mei 2020 dus. Ik vind het meer dan schandalig dat T-mobile mij dit wil laten betalen. Ik heb in het verleden ook kort Ziggo geprobeerd en dat was kosteloos.

Volgens mij stelt de overheid dat abonnementen per maand opgezegd moeten kunnen worden, en ik zal hier dus ook zeker werk van gaan maken.

Een enorm bedrag voor iets wat ik helemaal niet meer heb omdat het ronduit slecht functioneerde.
icon

Beste antwoord door BeMu 15 August 2019, 19:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1
Om te beginnen altijd eerst de algemene voorwaarden lezen voor je iets afsluit, daarin staat dat men een contract afsluit welke na 1 jaar per maand opzegbaar is, dus het eerste jaar zal men moeten uitzingen of afkopen, betekent wel dat men alle maanden tot einde contract moet betalen, dat geld ook voor de krant enz.

Bij sommige sim only abonnementen b.v. kan men per maande opzeggen daar betaal je dan wat meer voor per maand, in bepaalde gevallen kan men eerder opzeggen alleen als de provider aantoonbaar in gebreke blijft, b.v. te laat oplevert of alles werkt slecht enz.

Valt na een tijdje dingen als de mogelijkheden van de tv box tegen of beeld kwaliteit noem maar op dan is dat geen reden om het contract eerder open te breken mag wel maar dan betaald men gewoon de resterende maanden.