entone amulet 515b herhaalde opnames niet in te plannen te weinig ruimte

  • 26 September 2019
  • 5 reacties
  • 425 Bekeken

Reputatie 1
Wat een verschrikkelijk drama apparaat is dit. Probeer maar is een herhaalde opname in te plannen. “ te weinig ruimte om in te plannen”, wil je geplande opnames verwijderen lukt ook niet. Maar ze staan er dan toch in, wat een vaag apparaat. Ben overgestapt van ziggo naar Tmobile. Dacht dat de horizon box ruk was. Maar vergeleken met dit ding is 1 ding zeker, de box van ziggo is traag en stroom slurpend maar je kan iig opnames in plannen. Mijn vrouw wou de entone box al door het raam gooien. Heb er vanaf het begin al problemen mee. Meer mensen met dit probleem of ervaring mee?

mvg Peter

5 reacties

Reputatie 7
Hey @Peetster,

Hopelijk ben ik nog op tijd en is je TV Box niet door het raam gevlogen? 😉 Ik ben benieuwd welke stappen je al hebt doorlopen om dit probleem op te lossen? Een herstart zoals hier staat beschreven verricht soms wonderen.

Mocht dat niet hebben geholpen dan kan ik op afstand je TV Box van een fabrieksreset voorzien. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan voer ik dat graag voor je uit! Let wel op dat hiermee de opgenomen programma's komen te verdwijnen.
Reputatie 1

Hallo piotr. Sorry voor mijn frustraties. Ik heb voor een box gekozen die opnames moet doen. Maar hij komt elke keer met die melding. Opname niet mogelijk wis een opname enz. Terwijl er genoeg ruimte is. En dan blijkt dat hij het wel heeft opgenomen. HeT begon toen ik de de opname tijd had verandert voor alle opnames, 10 min extra ervoor al beginnen met opnemen. Dit gaf een conflict met al de geplande opnames. En nu komt hij met die melding. Elke keer. 2 maanden geleden hebben wij ook al contact gehad. Toen zat een oud clientnummer nog in mijn box. Toen ook fabrieksreset gedaan. Je gaat me toch niet vertellen dat dit elke keer zo gaat? Als je niks mag veranderen aan de box kan je die opties beter niet geven dan in het systeem. Volgens mij heeft de vorige klant  deze box teruggestuurd omdat het een probleem ding is. Vind het allemaal zeer hinderlijk. Ben gelokt door de prijzen van tmobile maar heb spijt. Alleen voor de box van entone. WiFi is goed. Zal de herstart is proberen maar heb al langer stroom er af gehad. 
 

Groeten peter

Reputatie 7

Hey @Peetster,

Het is zeker niet de bedoeling dat je problemen ervaart met je TV Box. Mocht de herstart niet hebben geholpen dan wil ik de fabrieksreset voor je in gang zetten. Als dat ook niet het probleem oplost, dan breng ik graag onze techneuten op de hoogte. Hoe dan ook gaan we er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen!

Reputatie 1

Hallo piotr, het is al tijdje geleden dat ik gereageerd heb op dit topic. Ik vond je oplossing niet correct. Elke keer een fabrieksreset vind ik belachelijk. We zijn nu 5 maanden verder en mijn vrouw scheld bijna elke avond tegen de recorder. Als je hem op pauze zet, je komt terug en je wilt even spoelen naar waar het programma begint, blijft hij hangen en spoelt hij tot live tv. Hij neemt maar zo programma’s op gisteren stond er dat wij iets opgenomen hadden wat 24 uur in beslag nam. Ik wil gewoon een deugdelijk apparaat. En geen continu fabrieksreset. Dan ben ik de opnames kwijt die “toevallig” wel een een keer gelukt zijn kwijt. En het helpt helemaal niks. Ik ga na mijn contract zeker verder kijken naar andere aanbieders was er nu al mee bezig. Dit is geen correct apparaat. Maar een 2e hands probleem apparaat van iemand anders, van buiten opgepoetst, van binnen oud en ellendig. 
 

mvg peter

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Peetster, dat je een deugdelijk, werkend apparaat wenst is volkomen logisch. Mag ik je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jouw IBAN in een PM van je ontvangen, alsjeblieft? Dan controleer ik zo snel mogelijk wat ik kan doen om het probleem definitief op te lossen. Goed trouwens dat je het nog eens aankaart en sorry dat je hier al een halfjaar mee zit!

Reageer