Beantwoord

Er komen geen e-mails binnen op mijn Pc en lap-top


Besten, 

Tot en met woensdag ontving ik in outlook de emails van t-mobile. Daarna niet meer. Ik kwam daar donderdag achter.

Mijn vrouw heeft een eigen emailadres bij T-Mobile. Een mail via haar naar mijn emailadres kwam bij haar terug met de term ‘Quota exceeded’; mailbox vol dus. In outlook gekeken en daar bleek zowel de in- als out-box samen 120 mb te zijn. Ingelogd op web mail (gebruik ik nooit want alles gaat bij mijn via outlook) en deze gaf inderdaad aan dat de box vol zat. De grootte bekeken en inderdaad ook daar circa 120 MB.. Maar links onderaan stond dat de box 100% vol was. Klantenservice begrijpt het ook niet. Er is gisteren een ticket voor de backoffice aangemaakt. Kennelijk gaat dit nu heel lang duren, want T-Mobile heeft geen ‘brandweer backoffice’,(direct aan het werk als er een probleem is.  Ik heb overigens alle serverinstellingen 2x gecheckt en die zijn goed.

Heeft een van jullie een oplossing?

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 April 2020, 22:16

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Driebergen 

Prullenbak leeggemaakt? Zijn er nog zelfgemaakte subfolders die meetellen?

Groet, Folkert

Dank voor je reactie Folkert. Ja inderdaad ook prullebak leeg gemaakt. Ik heb gisteravond toen ik de 3e Klantenserve medewerker aan de lijn had zelfs alle mappen weggegooid en prullenbak geleegd. In mijn webmail zaten toen 0,0 mails en toch gaf hij links onderaan aan dat debox100% vol zat.

Bij mijn vrouw, met eigen webmail gaat alles goed en daar staat dat zij nu 9% van de 2GB gebruikt.

Verder maak ik  de webmail geen gebruik van subfolders.

Groet Hans

Reputatie 7
Badge +15

@Driebergen

Maak in je T-Mobile thuis omgeving, instellingen, email eens een extra test mail aan en kijk dan eens of het wel goed is? Anders is het toch specifiek die email.

Ja inderdaad; dat hebben we gisteren geprobeerd. We hebben vanuit mijn account een mail gestuurd naar mijn vrouw, een mail naar mijzelf en een mail gelijk naar mijn vrouw en mij. Bij mijn vrouw kwamen de mailsgewoon binnen, en dus bij mij niet. 

Reputatie 7
Badge +15

Is de email een hoofd email of een alias ervan? Als het een alias is maak gewoon een nieuwe aan en als het een hoofd email is dan kan je ook gewoon een nieuwe aanmaken als er nog plek is en wanneer een moderator reageert kan hij/zij kijken wat er niet goed gaat.

Ok; goed idee. Dank.

Gr Hans

10 april klantenservice gebeld. Ticket aangemaakt voor backservice. Tussen liggende tijd alles geprobeerd. Ook het bovenstaande. Geen oplossing. Vandaag voor 6e keer KC gebeld. Ticket is nog steeds niet in behandeling. Voor de 6e x hoor ik “dat ik eens moest weten hoeveel tickets er uit staan". Backservice werkt niet in het weekend!!!. Vandaag klacht ingediend via postbus in Den Haag. 

Reputatie 7

Hi @Driebergen, op het moment is het inderdaad druk, excuses hiervoor. Maar geen zorgen we gaan we hier zeker mee aan de slag en je ontvangt bericht zodra mijn collega's het opgelost hebben! 

Sorry Brian, maar zo'n reactie kan echt niet. Ik heb wel zorgen, want ik ontvang al 14 dagen geen e-mails!! Hoe lost T-mobile de drukte op? Meer personeel opleiden en inzetten. “We gaan hier zeker mee aan de slag”. Wat moet ik hier nu van denken. Het is je geraden! Afgelopen maandag 20 april een aangetekende klacht naar jullie postbus in Den Haag gestuurd. Morgen ga ik jullie directie bellen en begin met Tisha van Lammeren. Overigens; zo juist nog klantenservice gebeld, en mijn ticket is nog niet door de backoffice in behandeling genomen. Waarschijnlijk eerst de zakelijke markt en dat een consument.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Driebergen, het is slechts een idee, maar zouden we even iets kunnen proberen samen? Wil je via My T-Mobile Thuis het wachtwoord van je webmail (@t-mobilethuis.nl) eens veranderen, alsjeblieft? Ik krijg een bericht van 1 van onze experts dat dit in sommige gevallen lijkt te werken. De volle opslagbox lijkt namelijk een bug te zijn die bij enkele cases dit als oplossing heeft gehad. 

Indien het niet werkt, mijn oprechte excuses. Je wacht inderdaad al hartstikke lang. Mijn collega Brian probeerde je gerust te stellen door aan te geven dat we er echt mee bezig zijn. Dat neemt niet weg dat er geen excuus is voor de lange wachttijden. Daar sluiten we ons volledig bij aan! 

Bedankt ook voor je feedback: we zijn momenteel niet in de gelegenheid om nieuwe collega’s op te leiden. Wat we wel hebben gedaan, is dat we 1 van onze absolute toppers van de klantenservice hebben overgenomen. Hij gaat nu samen met ons vaste Webcare team aan de slag om de wachttijden aan onze kant in elk geval kleiner te maken. Nogmaals, een welgemeend excuses van het hele Community team. Ik hoop dat je ondanks de huidige omstandigheden in goede gezondheid en kracht verkeert. Zodra we een update hebben, beloof ik je dat we deze direct kenbaar maken. 

Beste Jason, jou idee heb ik al eerder geprobeerd, maar helaas geen oplossing. Gezien de omstandigheden bij jullie backoffice en de wachttijden zijn er minimaal 5 of 10 extra krachten nodig. Het is toch voor jullie ook balen al die ellende van ons.  In de klachtenprocedure staat dat ik ‘binnen 30 dagen een reactie mag verwachten” op mij aangetekend ingediende klacht. Is dat klantvriendelijk?. Klantvriendelijkheid wordt in grote mate bepaald door de afhandeling van problemen.

Ik denk dat de zakelijke markt bij alles voorgaat en ik als simpele consument….

Ook jullie moderatoren kunnen er ook niet zoveel aan doen.Misschien een klacht of gesprek verzoek indienen of aanvragen bij jullie nieuwe directeur Tisha van Lammeren? Ik heb al alles geprobeerd haar via het hoofdkantoor te bereiken, tot en met e-mails naar HR-recruters om een telefoonnummer. Het hoofdkantoor is als een vesting waar je niet binnenkomt!!

Overigens; kan ik mijn huidige mailadres verwijderen en dan opnieuw een adres met het zelfde email aanmaken? Ontvang is dan alle achtergebleven mails of is dat allemaal gelinkt aan mijn huidige box?

 

Er gaat me nu en lampje branden Jason. Klopt het dat jullie een realese schema hebben en dat ik als klant hoe dan ook afhankelijk ben van een nieuwe update van jullie systeem waarin mijn probleem wordt opgelost?

Reputatie 7
Badge +15

Mail verwijderen en een nieuwe aanmaken betekent dat je de oude mails kwijt ben dus niet mee te nemen helaas.

Heb zelf al eens verzocht de hoofd @t-mobilethuis.nl email te verwijderen, hij verdwijnt dan wel uit de overzicht maar blijft bestaan in de achtergrond. Kortom niet permanent.

Ik heb precies hetzelfde probleem. ‘Quota exceeded’, vervolgens alle mails binnengehaald met POP3, via webmail zijn er geen berichten meer te vinden, maar toch geeft de server aan dat ie nog voor 80% vol zit. Gelukkig kan ik wel weer mail ontvangen maar ik wil toch graag de ruimte vrijmaken. Hoe los ik dit op?

Reputatie 7

Hoi @KippetjeTok , 

Goed dat je dit bij ons aankaart! Ik laat dit graag voor je oplossen. Ik ben direct aan de achterkant gaan kijken en zie inderdaad terug dat de quota op 79% zit. Nu zie ik ook dat er via het e-mailadres een alias is aangemaakt. Belangrijk voor ons om te weten, is of het mailverkeer voornamelijk via de alias loopt of via het hoofdadres. Dit kan ik dan eventueel koppelen aan de technische dienst. Ik hoor het graag van je.

Hoi @Boris  ,

Bedankt voor je reactie! Het emailverkeer loopt allemaal via het hoofadres, de alias gebruik ik eigenlijk nooit. Ben wel benieuwd wat er mis gegaan is, hopelijk kan de technische dienst het oplossen. Mochten ze via de achterkant de mails die nog op de server staan kunnen verwijderen; graag!
Alvast bedankt!

Reputatie 7

Hoi @KippetjeTok ,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met vragen over de e-mailadressen. Dit heb ik gedaan via een privébericht om je gegevens te beschermen. Spreek ik je daar nog even? Ik hoor graag van je!

Reputatie 2

Wee iemand waarom na inloggen bij webmailthuis komen er geen e-mails? Het duurt heel lang, maar als nog verschijnt geen email. Dit is in de afgelopen per dagen.

Graag een reactie.

Reputatie 2

Voor duidelijkheid, ik kan wel inloggen, maar lukt niet om e-mails te downloaden.

Reputatie 7

Hi @ABC12345 ,

Dank voor je gegevens! Ik ben erg benieuwd wat de instellingen zijn die je hebt ingevuld. Zou je deze met ons willen delen? Let er op dat deze volgens de volgende stappen zijn ingevuld: 

Alvast heel erg bedankt.

@Boris - Het probleem dat @ABC12345 aanhaalt lijkt te slaan op het volgende topic en betreft de webbased e-mail cliënt (website).

 

 

Reputatie 2

Hi Boris, ik weet niet van instelling, maar ik gebruik mijn WEBMAIL al jaren via mijn smartphone. Altijd ging goed. Maar in de afgelopen dagen/ weken gaat traag en krijg ik melding: fout bij laden van server/ of bezig met vernieuwing. Dus, het ging niet aan instelling, het ging altijd heel goed.

Reputatie 2

Hi Gerrit078, het topic WEBMAIL en traag sluit goed aan, maar door u gestuurde link naar onderwerpen die lijken aan iets anders, sorry ik kan niet ladden mijn webmails/ of te traag.

Hi Gerrit078, het topic WEBMAIL en traag sluit goed aan, maar door u gestuurde link naar onderwerpen die lijken aan iets anders, sorry ik kan niet ladden mijn webmails/ of te traag.

Het bericht waarnaar gelinkt wordt gaat over het niet laden van webmail of het te traag laden ervan… 

 

 

Als bovenstaande link niet werkt…. dit is de directe link https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/e-mails-worden-niet-ingeladen-en-alles-is-traag-340899

 

Reputatie 2

Hallo Gerrit078, inderdaad  heb ik hetzelfde probleem met laden. Daar heb ik ook een melding gemaakt. Ik ben in afwachting van een herstel.

Reageer