Beantwoord

error 8180

  • 13 April 2019
  • 2 reacties
  • 464 Bekeken

Sinds begin deze week vliegt mijn internet er soms opeens uit en krijg ik de melding error 8180 te zien. De lokatie van mijn router is niet veranderd, en ook zijn er niet meer appartement bijgekomen die gebruik maken van wi-fi en LAN.

Het van hetvstroom afhalen en reseten van mijn modem hebben niet geholpen. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Brian 15 April 2019, 18:39

Bekijk origineel

2 reacties

Helaas is dit nogsteeds een aanhoudend probleem. Ik snap niet waarom ik niet mijn internet kan gebruiken.

alle kabels zijn gecontroleerd, nog eens een reset gedaan. Niets houdt de connectie stabiel.
Reputatie 7
Hi @DeanCake, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik heb zojuist een opdracht voor een monteur uitgezet, je ontvangt zometeen een sms/e-mail om direct een afspraak te maken!

Reageer