Extra kosten betalen omdat we moesten opzeggen van T-Mobile. nl/thuis

  • 5 November 2018
  • 0 reacties
  • 295 Bekeken

Goedeavond op 26 juni kwam er een monteur voor de installatie en deze persoon is bij ons twee keer geweest ivb probleem met de WiFi en na een nieuwe modem en bellen met T-Mobile constateerde hij en de persoon aan de telefoon dat het niet zat hier dus er werd ook een versterker geplaatst voor de WiFi. Maar een dag later heb ik zelf met iemand van T-Mobile thuis gebeld ivb dat de zelfde probleem er weer was, en moest de versterker er tussen uit halen. Maar het was nog steeds niet opgelost. De andere dag weer bellen met tmobile thuis, nu werd er een melding gemaakt bij de beheerder van het net. Na een aantal dagen kreeg we bericht dat het niet bij hun was. Maar we hadden met een persoon van tmobile thuis afgesproken dat we pas gingen betalen als het oké was, en dat was het nog steeds niet. Ik had er zelf ook naar gekeken en kreeg van de buurman 2 lange antenne 's, ik had deze er opgezet en de WiFi was beter. Gelijk die dag gebeld met tmobile thuis en die persoon ging een formulier invullen voor de langere antenes die ik dan mocht kopen als er een goedkeuring was van hoger hand. Maar die kwam er niet. Dus maar weer gebeld met tmobile thuis, en toen kwam er een antwoord van die persoon dat we het dan maar moesten opzeggen, maar ik zij ik wil graag klant blijven ivb dat we korting krijgen op abonnementskosten omdat we ook samen telefoon hebben van tmobile. Maar hij bleef volhouden om toch op te zeggen, ivb tmobile thuis niet kon geven wat wij wilden. Ik vond het vreemd dan een persoon van tmobile niet verder kon kijken om een klant te houden. Dus wij het abonnement opgezeg, en dit is gebeurd door Ziggo omdat we ook een antenne kabel in huis hebben leggen. Dus de glasvezel kabel maar een de wilgen gehangen, jammer hoor. Toen kreeg ik een brief dat we de apperatuur moesten opsturen, daar bij ook de versterker bij gedaan. Maar nu krijg ik een rekening van tmobile thuis ivb afkoopsom van 285,06. Heb gebeld met tmobile thuis op 24 oktober en het hele verhaal verteld en deze mevrouw zou binnen 24 uur antwoord geven op de vraag. Dit is geheel niet beantwoord door deze vrouw. Heb geld teruggestort naar onze rekening. En vandaag weer gebeld met tmobile thuis, en deze meneer zij dat ik niet gebelt had op de 24e oktober. Dus ik zou liegen, en dat werd me een beetje te veel. Van daar dat ik nu op deze wijze in contact wil komen om dit op te lossen. Het gaat er mij om dat in het geheel nooit over kosten gepraat is door tmobile, en toen ik zei dat we afgesproken hadden de factuur van het abonnement pas te betalen als het geheel werkt was dit ook niet zo en zelf geen korting. Graag zou ik graag een antwoord willen krijgen wat nu. Met vriendelijke groet Wybo en Ginette

0 reacties

Geen reactie

Reageer