Factuur betaling

  • 22 June 2018
  • 1 reactie
  • 360 Bekeken

Vanaf het begin dat ik tmobile thuis abonnement heb. Heb ik problemen met de facturen. Er worden steeds meer afgeschreven van me rekening. En bijna elke maand moet ik achteraan bellen en uren aan de lijn blijven. Afspraken worden niet nagekomen. Nu weer heeft men meer afgeschreven van me rekening. Na afsluiten van mijn abonnement heb ik binnen 6 maanden tv abonnement afgezegd. Maar ik hebt idee dat het toch afgeschreven wordt. Van mij mag je meer geld houden. Enige wat ik wil is zonder kosten bij jullie weggaan. Geef mij aub de kans om zonder kosten bij jullie weg te gaan. Want ik kan jullie niet meer aan. Ik kan uren praten met jullie niet meer aan. Wees graag klantgericht en geef mij de ruimte om zonder kosten mijn abonnement op te zeggen. door alle problemen die door jullie veroorzaakt zijn, en alle telefoontjes met jullie, voel ik me niet goed. Klinkt misschien raar maar jullie zijn niet goed voor me gezondheid. Ik kan ook mijn rechtsbijstand verzekering inschakelen maar laten we samen het probleem oplossen.

1 reactie

Reputatie 7
Hoi huseyin79,

Een factuur behoort gewoon te kloppen. Graag ga ik er voor jou achteraan om uit te zoeken hoe het zit. Hier heb ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN voor nodig. Wil je deze in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Leg ook uit wat er niet klopt aan jouw factuur. Dan ga ik op zoek!

Reageer