Beantwoord

favorieten ingesteld op Tv1 beneden, dan is dat overgenomen door Tv2 boven???

  • 18 January 2020
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 1

Als ik beneden op Tv1 (entone met harddisc) favorieten 1 instel met mijn favorieten zenders blijkt dat op Tv2 boven (entone zonder harddisc) ook op favoriet1 staat???? Ik wil boven juist naar alle zenders kunnen kijken!! Als ik boven dan (Tv2 ) omzet naar alle zenders is dat beneden (Tv1) ook gebeurd?????

Ik wil op beiden Tv's verschillende zenders kunnen kijken, dus beneden bijvoorbeeld op instelling favorieten 1 en boven op alle zenders, dat kan nu dus niet???

Waarom zijn die 2 Tv's gekoppeld?? Ik kan toch boven ook niet kijken naar de op beneden opgenomen programma's?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 January 2020, 16:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jolo1946,

Dat is inderdaad niet de bedoeling! De favorieten worden inderdaad tussen alle TV Boxen gedeeld dus het is niet mogelijk om deze apart te gebruiken wanneer beide TV Boxen aan staan. Maar je kan natuurlijk wél altijd handmatig zappen om jouw zender te bekijken. :smile:

Reputatie 1

Zappen met zoveel zenders is niet te doe en werkt traag, daar zijn favorieten nu juist voor. Mijn vrouw kijkt beneden (TV1) naar haar zenders (instelling favoriet 1 actief) terwijl ik boven naar Fox wil kijken of naar andere zenders dan ingesteld  in favorieten 1! Dat kan dus niet, want boven (Tv2) blijkt ook op fav1 te staan!!

Geef mij maar een 2de tv klantnummer gekoppeld aan mijn thuis klantnummer, dan kan ik tv box boven aan 2de klantnummer hangen en is het opgelost!!

Reputatie 7
Badge +16

@jolo1946 Dat begrijp ik volledig en het is dan ook hinderlijk dat jullie niet beide gebruik kunnen maken van een apart afgestemde favorietenlijst. Jammer genoeg kan ik je geen tweede TV Klantnummer aanbieden, wat ik wel kan doen is je de tip van TV Anywhere meegeven (onze TV app). Deze kun je op bijvoorbeeld een smartphone, laptop of tablet installeren (je kunt ook de directe web-login gebruiken) en dan streamen via Android Smartview of wanneer je een iPhone hebt via de Apple adapter of een Apple TV.

Daarnaast heeft ook FOX Sports een app waarmee je de kanalen kunt afspelen. Hoe dit in zijn werking gaat is beschreven in dit topic: FOX Sports koppelen. Succes met de tips, als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. :smile:

Reageer