Beantwoord

Fiber down, Tmobile kan pas na 9 dagen helpen?!

  • 7 September 2019
  • 5 reacties
  • 453 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo, 5 dagen geleden heb ik fiber geinstalleerd gekregen. Heeft prima gewerkt totdat ik gisteravond even stroom van mn wifi router moest halen er er na een minuut weer op zette. Het modem start op maar het wereldbolletje blijft rood. Nachtje gewacht maar het probleem is er nog steeds. T-mobile klantenservice gebeld die aangaf dat zij alleen tickets aan konden maken en dat hun backend team er pas over 9(!!??) dagen naar kan kijken. Ik heb mijn aansluiting nodig voor mijn werk en andere noodzakelijke activiteiten. Hoe kan ik na 5 dagen gebruik van een service al verteld worden dat ik maar anderhalve week moet wachten zonder enige compensatie of alternatief?? Sorry maar dit is echt niet acceptabel T-mobile! Graag ga ik met jullie in gesprek over hoe dit zsm opgelost kan worden. Als jullie mensen consistent weken moeten laten wachten op support, moeten er dan niet simpelweg meer support medewerkers in dienst genomen worden?
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 7 September 2019, 13:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo MDB2000,

Vervelend.
Heb je de converter ook opnieuw opgestart?
De beste volgorde is om zowel modem als converter van de stroom te halen, dan de converter weer aanzetten, en even later het modem weer opstarten. Branden daarna alle 6 de lampjes op de converter? Dus ook de FO-link?

Mvg. Marcel
Hoi Marcel,

Dank voor je reactie. Ik heb dat proces inderdaad meerdere keren doorlopen en FO link brandt ook, maar wel oranje. Is dat juist?


Reputatie 7
Badge +2
De lampjes op de converter zien er goed uit, het FO-lampje moet idd oranje zijn. Er is dus gewoon signaal aanwezig. Je zou de modem nog een fabrieksreset kunnen geven. Als het internet lampje op het modem rood blijft moet het T-mobile backoffice team hier inderdaad naar kijken. (Het probleem lijkt dan niet in huis te zitten)
Net thuisgekomen en het lijkt nu weer te werken. Hoop dat de lijn er niet weer spontaan uitklapt voor een lamge tijd. Voor nu erg blij dat alles weer werkt.
Reputatie 7
Badge +3
@MDB2000

Meestal is het advies om zowel het modem als de mediaconverter even minimaal 10 seconden van de stroom te halen, dit om op alles even een goede nieuwe boot te laten plaatsvinden.

Reageer