Beantwoord

Flipperende DSL verbinding, eindeloos wachten op echte ondersteuning

  • 26 February 2019
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb 27 januari een storing gemeld omdat de vDSL verbinding flippert (was al langer maar het gebeurde steeds vaker en werd onwerkbaar), router gereset naar fabrieks instellingen. Ik heb op 11 februari gemeld dat het niet opgelost is, router weer gereset naar fabrieks instellingen maar dat hielp niet dus er zou een monteur komen. Ik heb op 12 en 13 februari nogmaals gebeld omdat ik maar niets hoorde over de monteur, verbinding lag sinds de 13e helemaal plat en de 13e een voucher gekregen.
op 19 februari een nieuw modem ontvangen i.p.v. de toegezegde monteur. Ik beheer 40 kantoren met IP-VPN dus aansluiten moet wel lukken. Deze router en meegeleverde DSL kabel aangesloten, binnen 5 minuten weer vDSL down. Weer melding gemaakt, router nogmaals gereset naar fabrieksinstellingen (joh, ding hangt net 5 minuten aan de stroom).

20-2 nog een keer gebeld, waar blijft de monteur! Medewerker gaf aan dat de melding van de 17e als Wifi probleem was geregistreerd i.p.v. lijn probleem dus daar ging niets mee gebeuren (en al helemaal geen monteur). Hij melde de storing bij Guidion en die genereeerde een planmail dus was meteen gepland voor vrijdag 22-2 en ik kreeg een nieuwe voucher (YES!).
Vrijdag 22-2, monteur van Guidion is bezig en heeft een adertje opnieuw aangesloten die lost zat. Zou moeten werken. Stond met 1 been buiten toen de verbinding weer wegviel, e.e.a. aangepast en lijnmeting laten doen, lijn is nog steeds onstabiel.

Inmiddels is het 26-02, nog net geen 1 maand na de eerste melding. Ik weet dat ik ongeduldig ben maar ik ben toch echt pisnijdig!
Laatste status is van de Guidion monteur op 22-2, maar wat de vervolgactie wordt was me niet duidelijk. In de praktijk komt het er op neer dat de verbinding net zo goed werkt als een packet shaper die russisch roulette gebruikt om te bepalen of de packets doormogen (als je deze grap niet begrijpt, zet 'm dan door naar een collega van een lijn hoger)...


26-2-2019 22:05 System Notice DSL connection is activated.
26-2-2019 22:04 System Notice DSL connection is deactivated .
26-2-2019 22:00 System Notice DSL connection is activated.
26-2-2019 21:55 System Notice DSL connection is deactivated .
1-1-2010 02:01 System Notice DSL connection is activated.
26-2-2019 20:43 System Notice DSL connection is deactivated .
26-2-2019 20:39 System Notice DSL connection is activated.
26-2-2019 20:38 System Notice DSL connection is deactivated .
26-2-2019 20:36 System Notice DSL connection is activated.
26-2-2019 20:35 System Notice DSL connection is deactivated .
26-2-2019 20:00 System Notice DSL connection is activated.
26-2-2019 19:57 System Notice DSL connection is deactivated .
26-2-2019 19:51 System Notice DSL connection is activated.
26-2-2019 19:50 System Notice DSL connection is deactivated .
26-2-2019 19:38 System Notice DSL connection is activated.
26-2-2019 19:35 System Notice DSL connection is deactivated .
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 5 March 2019, 14:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Heftig man je verhaal. Al denk ik niet dat je hier goed zit. Mensen kunnen je hier advies geven, maar soms krijg je helemaal geen reacties van Mobile hier (mijn ervaring )

Qua ondersteuning en valt nog een hoop te leren idd voor T mobile. Tegenover Ziggo bijv presteren ze echt slecht. Ook is de algemene kennis niet up to date van Tmobile.

Blijven bellen met de klantenservice zou ik zeggen.
Reputatie 7
Badge +5
Ik schrik inderdaad een beetje van je verhaal @wauske. Wat een ervaring! Het spijt me oprecht dat we je dit gevoel hebben gegeven. Wel zie ik dat je ondertussen al meerdere malen contact hebt gehad met de klantenservice. Ik hoop dat de situatie je ondertussen duidelijker is. Je leest trouwens alle informatie over een bridge tab in dit topic. Wie weet vind je het fijn om dit nog eens door te lezen. Mocht je nog andere vragen hebben, vuur ze dan op mij af. Ik sta voor je klaar!

Reageer