Beantwoord

Foutmelding "geen internet"

  • 7 March 2019
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Mijn internet stopt per direct wanner ik een video speelt
Wat is de reden ?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Piotr 12 March 2019, 14:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hey @Ahmad Khaled,

Ik geef je graag meer tips! Zijn al je apparaten (Desktop, Laptop en mobiel) verbonden met hetzelfde Wifi-netwerk? Het kan zijn dat je toestellen je Wifi verbinding kwijtraken. Je zou eens kunnen kijken in ons Wifi topic, daar staan tal van tips waarmee je je Wifi verbinding kunt verbeteren.
Het probleem komt op mijn Desktop, Laptop en mijn mobieltje
Reputatie 4
Bedankt voor je reactie!

Heb je dit probleem op meerdere apparaten? Ik wil namelijk even uitsluiten dat het niet een probleem is wat alleen in jouw apparaat voorkomt, maar bij anderen niet, zodat wij weten of het mogelijk een netwerk probleem is of juist niet.
Het internet stopt helemaal als ik een video wil spelen op Facebook of op andere websites
Dit is mijn probleem
Ik krijg geen foutmelding behalve "geen interent"
Daarna werkt het misschien na een minuut
Reputatie 4
Hoi @Ahmad Khaled,

Ik kan jou zelf inhoudelijk niet veel vertellen, maar zou jij alvast kunnen kijken of je iets meer informatie hebt voor de Thuis Experts op de community? Zou jij eventueel de foutmeldingen die je mogelijk krijgt kunnen benoemen? Gaat het om videos van bepaalde websites, of gaat het om alle websites met video? Heb je dit op een enkel apparaat of op meerdere apparaten?

Laat het even weten, dan kunnen wij jou allemaal samen helpen naar een oplossing!

Reageer