Beantwoord

Galaxy J3 2017 geen ip adres verkrijgen

  • 10 January 2018
  • 2 reacties
  • 650 Bekeken

Met de Galaxy J3 2017 kan ik niet op de wifi van het modem van T Mobile. Op het modem van Ziggo gaat dit vlug en feilloos. Na op internet gezocht te hebben en van alles geprobeerd te hebben is het probleem niet opgelost. Toen via messenger contact gezocht met T Mobile. En dat schiet echt niet op als je 1 reactie per dag krijgt met een oplossing die niks brengt. T Mobile verkoopt deze telefoons ook en ik neem aan dat die ook op modem van T Mobile werken of T Mobile zorgt dat ze werken want dit is al een probleem van heel lang. He afgaan van de lijstjes wat deze medewerkers voor zich hebben is zinloos en irritant want hij werkt op andere modems. Of is dit probleem nooit opgelost door T Mobile ? Ik ben niet echt blij met T Mobile thuis en dit maakt het echt niet beter. Het niet functioneren van de telefoon op T Mobile modem, de service in de chat van niks. Als mijn contract afgelopen is weet ik het of er moet heel iets gebeuren.:@
icon

Beste antwoord door Brian 15 January 2018, 14:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
@ 19boos58, jammer om te horen dat we je niet hebben kunnen helpen via Facebook. Ik kan je verzekeren dat we er alles aan willen doen om dit op te lossen! Als andere apparaten wél verbinding kunnen maken met de modem dan ligt de oorzaak in de combinatie van de Galaxy J3 met de modem. Heb je de stappen uit ons laatste Facebook bericht geprobeerd? Ik hoor graag wat hier het resultaat van is! Ik heb dit bericht hieronder nog een keer geplaatst:

Hi, ik vermoed dat het een 'combinatie van' is. Ik heb toevallig hetzelfde gehad met mijn Samsung en een modem van KPN. Als andere apparaten wel verbinding kunnen maken dan ligt het niet aan de modem maar aan de communicatie tussen beide toestellen, Er is nog één ding dat je zou kunnen proberen en dat is het wifi netwerk 'vergeten' op je toestel en dan zowel de modem als je toestel beide terugzetten naar de fabrieksinstellingen zodat ze met een schone lei kunnen beginnen en opnieuw verbinding maken elkaar kunnen maken. Als ook
andere apparaten geen verbinding met wifi kunnen maken dan ligt de oorzaak waarschijnlijk wél aan de modem en kunnen we deze uiteraard vervangen. Ik hoor
graag wat het resultaat is van bovenstaande stappen! Groet, Brian



@mjanssen58 Oei dat is geen lekkere binnenkomer zo! Ik kijk graag met je naar een oplossing, zou je mij hiervoor je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen via een privébericht? Ik zit voor je klaar!
In de T-Mobile winkel werd ik ondanks duidelijke vragen over terugkijken van programma's en series, on demand films kijken, snelheid van het internet in verband met gamen en het bereik en de snelheid van het internet werd ik onjuist informeert . Er werd gesproken over Ziggo waar ik op dat moment een abo had en er werd mij verzekerd dat dit hetzelfde is. Men was bekend met Ziggo omdat zij zelf deze provider hebben. Mevrouw alles is net het zelfde daar hoeft u zich geen zorgen over te maken. Toch nog specifieke vragen gesteld over het terug kijken en laten bevestigen dat dit hetzelfde functioneert als bij Ziggo.
Je hebt opzeg termijn van 14 dagen maar dit is fake want dat geldt vanaf het moment dat je de winkel verlaat dus niet vanaf dat je het product in gebruik hebt.
Na de installatie kwam ik bedrogen uit en blijkt van alles niet zo te zijn als de verkoper vertelde:
-Geen terugkijken als ik dat wil,
-Geen on demand films zoals bij Ziggo,
-De snelheid is laag met gamen vreselijke vertraging (lag)
-Het bereik is bedroevend. Aan de keukendeur valt het nagenoeg weg
en op de bovenverdieping ook,
-Tv geeft vaak storing blokken of zwartbeeld,
-Telefoonverbinding is erg slecht dit hoor ik geregeld zelfs van T Mobile
helpdesk.
-De opties om vragen te stellen per chat is om te huilen als je 1x per dag
een reactie krijgt van iemand die de vraag niet eens goed leest.
De monteur die kwam om het wifi bereik te meten zei dat alles ok is ...vond hij tenminste maar ik mocht niet de meting zien. Ook ik heb gemeten en dat geeft een heel ander beeld als ok. Met de kabel klopte ook iets niet maar de monteur zei je hebt toch wifi. :(

INTERNET
Mijn Galay J3 2017 telefoon kan ik niet op wifi van T Mobile gebruiken. Wel op dat van Ziggo probleemloos. Na vele vele telefoontjes en van kasje naar de muur gestuurd te zijn is er geen oplossing. De helpdesk medewerker zegt ik kan u niet helpen. Raar ze verkopen de toestellen zelf. Is toch ECHT niet ok. Het internet staat er vol met de klacht over dat toestel maar omdat hij bij Ziggo perfect werkte was ik hier niet van op de hoogte. Maar kortom T Mobile zegt het niet te kunnen oplossen hoewel het een probleem van hun modem is. Dit herkennen ze wel.

Samengevat heb ik het helemaal gehad met T Mobile Thuis. Ik wil mijn abo per direct opzeggen. Ik heb wel 30 jaar T Mobile abonnement en nooit problemen gehad maar wat T Mobile Home betreft komen ze veel heel veel tekort.














Met de Galaxy J3 2017 kan ik niet op de wifi van het modem van T Mobile. Op het modem van Ziggo gaat dit vlug en feilloos. Na op internet gezocht te hebben en van alles geprobeerd te hebben is het probleem niet opgelost. Toen via messenger contact gezocht met T Mobile. En dat schiet echt niet op als je 1 reactie per dag krijgt met een oplossing die niks brengt. T Mobile verkoopt deze telefoons ook en ik neem aan dat die ook op modem van T Mobile werken of T Mobile zorgt dat ze werken want dit is al een probleem van heel lang. He afgaan van de lijstjes wat deze medewerkers voor zich hebben is zinloos en irritant want hij werkt op andere modems. Of is dit probleem nooit opgelost door T Mobile ? Ik ben niet echt blij met T Mobile thuis en dit maakt het echt niet beter. Het niet functioneren van de telefoon op T Mobile modem, de service in de chat van niks. Als mijn contract afgelopen is weet ik het of er moet heel iets gebeuren.:@

EN EEN EMAIL ADRES OM EEN KLACHT IN TE DIENEN IS ONVINDBAAR EN 6 MEDEWERKERS KUNNEN JE NIET HELPEN.

Reageer