Geadverteerde snelheden verdwenen

  • 29 October 2019
  • 0 reacties
  • 109 Bekeken

Ik heb me 2 weken geleden aangemeld voor T-mobile Thuis. Dit gaat 13 november in, na een overstap van Ziggo met 250mbit. Ik ben gekozen voor het 100mbit abonnement, aangezien er geadverteerd wordt met de mogelijkheid om een mobiel abonnement toe te voegen en zo klantvoordeel te krijgen. Ik zou hierdoor onder andere gratis kunnen overstappen naar 200mbit.

Nu heeft T-mobile doodleuk in de tussentijd alle abonnementen aangepast, hierdoor kan ik dus geen 200mbit meer krijgen op mijn adres……..

Deze combinatie is DE ENIGE REDEN waarom ik ben overgestapt!!!

Maarja de 2 weken bedenktijd zijn natuurlijk verlopen. Nu twijfel ik ten zeerste om met mijn mobiele contract over te stappen. 

Kan T-mobile mij wellicht een ander voordeel aanbieden want dit vind ik zeer schrijdend


This topic has been closed for comments