Beantwoord

geen

  • 25 January 2020
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Ik heb geen internet, vandaag het is drie dagen geleden...

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 28 January 2020, 15:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gelson,

 

Welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag aan oplossingen! :smile:

Internet is ontzettend belangrijk. Ik wil dan ook heel graag dat het bij jou ook goed werkt! Eerst controleren we de belangrijkste zaken. 


- Kijk op het modem welke lampjes branden. Brandt WAN of Internet niet? Haal dan het modem 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen. 

- Gaat het om Wifi en brandt het WLAN lampje niet? Druk dan op de knop ‘WLAN/WPS/Wireless/wifi’ totdat het lampje wel gaat branden. 
- Branden de lampjes wel, maar heb je geen verbinding? Sluit dan je computer rechtstreeks aan op het modem met een internetkabel op poort 1 of 2 van het modem. Als je een Zyxel modem hebt maakt het niet uit op welke poort je de computer aansluit.


Werkt het hierna nog steeds niet? Kijk dan op https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/wel-wifi-geen-internet. Hiermee kun je veel voorkomende problemen oplossen. Lukt het niet met dit stappenplan? Laat het me even weten, dan ga ik voor je aan de slag! 

Reageer