Ik heb geen internet, vandaag het is drie dagen geleden...
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelIk heb geen internet, vandaag het is drie dagen geleden...
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelHoi
Welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag aan oplossingen!
Internet is ontzettend belangrijk. Ik wil dan ook heel graag dat het bij jou ook goed werkt! Eerst controleren we de belangrijkste zaken.
- Kijk op het modem welke lampjes branden. Brandt WAN of Internet niet? Haal dan het modem 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen.
- Gaat het om Wifi en brandt het WLAN lampje niet? Druk dan op de knop ‘WLAN/WPS/Wireless/wifi’ totdat het lampje wel gaat branden.
- Branden de lampjes wel, maar heb je geen verbinding? Sluit dan je computer rechtstreeks aan op het modem met een internetkabel op poort 1 of 2 van het modem. Als je een Zyxel modem hebt maakt het niet uit op welke poort je de computer aansluit.
Werkt het hierna nog steeds niet? Kijk dan op https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/wel-wifi-geen-internet. Hiermee kun je veel voorkomende problemen oplossen. Lukt het niet met dit stappenplan? Laat het me even weten, dan ga ik voor je aan de slag!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.