Beantwoord

Geen ADSL signaal

  • 9 mei 2017
  • 2 reacties
  • 227 Bekeken

Sinds zaterdagmiddag geen ADSL-signaal. Onbekend waar dit vandaan komt. Klantenservice zegt dat het bij de wijkcentrale ligt. KPN dient dit op te lossen. Nu een enkele dagen verder nog geen bericht. Aardig irritant. Zomaar geen internet signaal.

Snik Snik
icon

Beste antwoord door Sander 9 mei 2017, 14:36

Hey hscholte, een storing is altijd vervelend. Maar ze zijn er om opgelost te worden! Goed dat je het aan ons gemeld hebt. Dan zijn we er nu mee bezig. Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe diep het in ons netwerk zit, hoe lang de oplostijd is. Dit kan tot vijf werkdagen (zonder weekend) duren. Ik vermoed dat het dus nog in de pijpleiding zit. Voor nu dus nog afwachten.

Zijn de vijf werkdagen verstreken, dan kun je altijd nog om een update vragen. :8
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey hscholte, een storing is altijd vervelend. Maar ze zijn er om opgelost te worden! Goed dat je het aan ons gemeld hebt. Dan zijn we er nu mee bezig. Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe diep het in ons netwerk zit, hoe lang de oplostijd is. Dit kan tot vijf werkdagen (zonder weekend) duren. Ik vermoed dat het dus nog in de pijpleiding zit. Voor nu dus nog afwachten.

Zijn de vijf werkdagen verstreken, dan kun je altijd nog om een update vragen. :8
ik heb nog geen antwoord van KPN ontvangen. is het mogelijk dat KPN nog een keer door T-mobile wordt benaderd om te zorgen dat ik wel internet heb.

Reageer