Beantwoord

Geen Bonded DSL op mijn adres

  • 29 June 2018
  • 1 reactie
  • 498 Bekeken

Hallo,

Ik heb nu sinds een paar maanden T-Mobile Thuis (hiervoor TV en Internet via KPN) en het is mij opgevallen dat de internetsnelheid op mijn adres wat langzamer is geworden.

Ruim 2 jaar geleden toen wij werden aangesloten door een monteur van KPN, merkte hij op dat er iets aan de hand was met onze hoofdaansluiting in de wijkkast.
Daarom zitten wij op een reserve poort.
Maar daar is verder nooit meer wat aan gedaan.

Wij begonnen met een toch wel redelijke nette internetsnelheid van 33 mb.
Dus verder geen zorgen meer om gemaakt.
Maar inmiddels is de snelheid gezakt naar 22 mb en het begint toch wel merkbaar langzamer te worden.

Regelmatig check ik Fourstack om het een en ander in de gaten te houden.
Wij zijn (waarschijnlijk vanwege de kapotte hoofdaansluiting) de enige in de straat die geen Bonded DSL hebben.

Geen idee bij wie ik deze kwestie neer moet leggen, daarom maar even hier in dit forum.
Ik hoop dat het verhaal van de hoofdaansluiting en reserveaansluiting logisch klinkt en dat er iets aan gedaan kan worden.

Groetjes,

Ian de Deugd
icon

Beste antwoord door tmoesel 29 June 2018, 13:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
T-Mobile levert geen bonded DSL, alleen KPN en XS4ALL. Dat het langzamer is geworden kan allerlei oorzaken hebben en uiteindelijk tijdrovend en/of kostbaar om het te verbeteren. Wellicht biedt dit solaas:
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/met-een-klik-op-de-knop-jouw-internetsnelheid-aanpassen-via-my-t-mobile-thuis-303044

Reageer