Beantwoord

Geen geluid op de TV

  • 29 September 2019
  • 1 reactie
  • 803 Bekeken

Beste, Nu ruim een jaar T-mobile thuis.Nergens problemen mee gehad.Echter sinds gisteren, geen geluid meer op de TV.Ik heb een Amulet 515B.Wat heb ik gedaan:TV-box 2 x gereset.,HDMI kabel verwisseld.,DVD speler aangezet,speelt prima met geluid.Conclusie:TV is niet de schuldige.Ik heb op de slaapkamer een extra tuner staan, deze beneden aangesloten, werkt niet:geen beeld en geluid.Boven wel.
Het beeld is prima.Ik heb een LG 4K met een JBL soundbar, optisch en HDMI aangesloten.Heeft samen altijd prima gewerkt.De laatste maanden viel het geluid regelmatig uit, voor een of twee seconden.Maar nu blijft het weg.
Nu heb ik deze week een update van de smart TV gedaan.Zou dat er wat mee te maken hebben?
Benieuwd naar jullie antwoord!
Mvg, Maarten.
icon

Beste antwoord door Maarten62 29 September 2019, 18:23

Bekijk origineel

1 reactie

Ik ben eruit, er is weer geluid!Waarschijnlijk is een update van LG de boosdoener.Die heeft mogelijk een reset uitgevoerd.De tv-box staat nu op HDMI 1 poort.Aan de hand van andere antwoorden op dit forum
HDMI 1 poort opnieuw ingesteld en zie,het werkt weer.
Zo zie je maar, als je de topics volgt, kom je er wel uit...mvg, Maarten.

Reageer