Beantwoord

Geen Glasvezel

  • 12 September 2019
  • 1 reactie
  • 300 Bekeken

Goedendag,

Ik lees op het forum dat verschillende mensen een vouchercode aangeboden krijgen omdat ze enkele dagen geen internet hebben. Wij zitten met een defect modem die pas eind volgende week door een monteur vervangen zal worden (hopelijk).

Ik zit hier met een simkaart van T-mobile die ik nog niet gebruikt heb, maar ik zou ook dolgraag een vouchercode oid aangeboden krijgen. Ik moet nu namelijk enorme kosten maken (ik gebruik Skype voor mijn werk), maar ik krijg geen alternatief aangeboden.

Mijn vorige post van gisteren heb ik overigens geen reactie op ontvangen, wat mij ook bevreemd.

Is het wellicht mogelijk dat iemand contact met me opneemt om een alternatief te bespreken? 2 weken geen diensten is mijn inziens al niet meer van deze tijd, maar dit zal ik moeten accepteren.

Mvg.
icon

Beste antwoord door Brian 12 September 2019, 12:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Hi @nickdebeer, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd en gereageerd in het eerste topic dat je aan hebt gemaakt: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/geen-service-315091. Ik stel voor dat we daar verder geen zodat we niets langs elkaar heen praten en ik heb dit topic dan ook gesloten.