Beantwoord

Geen installatiepakket ontvangen

  • 27 March 2020
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Goedemiddag,

Gistermiddag zou de monteur komen voor de installatie van de nieuwe modem in mijn nieuwe woning. Deze afspraak heb ik geannuleerd omdat ik geen installatiepakket heb ontvangen.
Het lukt mij niet om een medewerker van T-mobile aan de lijn te krijgen (op allerlei tijden niet en ook niet na 15 of 20 minuten aan de lijn blijven) om dit aan te geven en de automatische chat begrijpt mijn vraag niet.
Waar kan ik opnieuw dit pakket aanvragen en een nieuwe afspraak maken voor montage? Dit zou ik graag op korte termijn regelen, omdat ik over een week verhuis. 
En op mijn huidige adres is vandaag wel de Wifi stopgezet, dus nu heb ik dus in beide woningen geen Wifi. Ik hoor het graag! 

icon

Beste antwoord door Brian 30 March 2020, 18:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Corike,

Wat niet helemaal duidelijk is of het pakket nog moet komen, of dat het terug is gestuurd naar de afzender. Kan je dat zien in een track & trace? Indien het pakket is teruggestuurd naar de afzender moet er inderdaad een nieuw pakket geleverd worden. Hiervoor kan je contact opnemen met de servicedesk of wachten op een T-mobile moderator in deze community.

Mvg. Marcel

Reputatie 7

Hi @Corike, op dit moment is er een vertraging in het uitsturen van de installatiepakketten, mijn excuses hiervoor! Ik heb onze monteursdienst zojuist opdracht gegeven om een nieuwe afspraak in te plannen zodra je het installatiepakket hebt ontvangen. We gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk online bent! 

Reageer