ik heb geen internet
als ik jullie bel wordt er op het bandje gesproken over een storing
maar volgens jullie online topic
is er niets aan de hand???
Beste antwoord door Sander
ik heb geen internet
als ik jullie bel wordt er op het bandje gesproken over een storing
maar volgens jullie online topic
is er niets aan de hand???
Beste antwoord door Sander
ik heb geen internet
als ik jullie bel wordt er op het bandje gesproken over een storing
maar volgens jullie online topic
is er niets aan de hand???
Dit klopt. Forum ligt er ook uit. We kunnen dus nergens info vinden of probleem melden 😕
Ik heb net de dns ingesteld op google dns 8.8.8.8.
Dat werkt. Is wel even een opzoek- en insteldingetje.
Zou door t-mobile snel kunnen worden opgelost.
Klopt had net ook geen internet meer. Heb hem weer weten te herstellen.
Lijkt erop alsof de DNS servers van T-Mobile broken zijn. Heb mijn DNS tijdelijk in de router gewijzigd naar de openbare van Google.
8.8.8.8 & 8.8.4.4
hopelijk komt er snel een oplossing
Hallo
Thanx
Geen internet, wel radio en tv. Gisteren was het precies andersom. Gaat lekker bij T-Mobile!
Hallo
Thanx
Ik heb hem in mijn zyxel modem aan kunnen passen onder thuiswerken en dan DNS waarden, die even aanpassen naar statisch en 1.1.1.1 en als tweede 8.8.8.8
Thanx. De boel draait weer. Je bent hier in huis nu een held.
We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte. Excuus voor het ongemak! Dit topic ga ik nu sluiten.'
Mooi dat het bij jullie opgelost is, lekker bezig!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.