Beantwoord

Geen Internet

  • 30 November 2018
  • 7 reacties
  • 560 Bekeken

Hallo,

Nu al meer dan een week geen internet en telefoon van T-Mobile thuis. Collega's van de klantenservice nemen het probleem niet serieus en daarnaast word ik niet op de hoogte gehouden van de status. Tickets worden zonder opgaaf van reden zomaar gesloten zonder dat het probleem is opgelost. En er is niemand die de moeite neemt om ook maar even wat extra moeite te doen om na te gaan of hier al actief iets aan gedaan wordt.

Ik wil graag weten hoe lang dit nog gaat duren en wil weten of hier nu al actief iets aan gebeurd. Een antwoord waarbij jullie wijzen naar KPN als netwerk beheerder zit ik niet op te wachten. Ik hoor graag hoe dit probleem op zeer korte termijn opgelost gaat worden.

Mvg,

Oscar
icon

Beste antwoord door Brian 24 January 2019, 11:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hi oscarvdp,

Allereerst excuses voor deze situatie. Ik leg je graag uit wat er nu speelt. We zitten absoluut niet stil! KPN heeft onderzoek gedaan, het lijkt dat er meer aan de hand is dan alleen problemen in jouw verbinding. Er is nog een partij die hogere invloed heeft dan KPN als netbeheerder, deze partij is nu het onderzoek gestart naar de oorzaak en oplossing. Hoe lang dit gaat duren, weet ik niet. Dat kan de partij ook op dit moment niet melden. Ik zie dat jij ook T-Mobile Mobiel hebt. Ik zie je graag unlimited online in de periode dat we druk bezig zijn met het onderzoek. Ik geef je daarom graag een voucher voor unlimited data voor jouw mobiele telefoon. Ik stuur je de vouchercode zo meteen in een privébericht naar je!
Al bijna 8 weken geen WiFi, vast internet en telefoon. Melding gemaakt, monteur na 3 dagen geweest, alles vervangen, geen verbetering. Ticket afgesloten omdat we weer verbinding zouden hebben (onjuist) 3 dagen daarna is de melding doorgezet naar KPN (terwijl de monteur dit al direct had aangeven dat dit noodzakelijk was). Vervolgens blijkt een week later dat de melding helemaal nooit is doorgezet naar KPN. Daarna wordt toegezegd dat KPN iets gaat omzetten waarvan wij bericht ontvangen, dan blijkt dat dit niet is gedaan en dat het weer bij een andere partij (Huawei) is uitgezet. Kortom: geen idee wat er allemaal aan de hand is.

Na het plaatsen van een eerdere klacht op klachten kompas hebben wij contact gekregen met een klachten manager. Maar sinds 4 januari wordt er vanuit T-Mobile niet meer gereageerd op onze vragen en weten wij nog niets. Blijkbaar is het heel normaal bij T-Mobile dat je 2 maanden zonder vast internet en telefonie komt te zitten.

DE OPLOSSING

Per direct een werkende vaste internet verbinding en telefonie.
Geen medewerkers van T-Mobile actief op dit forum?
Reputatie 7
Badge +2
Dit item staat als beantwoord geregistreerd en zal dus niet snel opvallen. Wellicht kan @Sander er wat over melden.

Mvg. Marcel
Reputatie 7
Hi @oscarvdp, excuses voor de late reactie! Inmiddels hebben we ook al contact op Facebook, ik stel voor dat we daar verder gaan, dan houden we alle berichten op één plaats. Mijn collega Cheyenne heeft al het één en ander in gang gezet en ik blijf het voor je in de gaten houden. Je ontvangt uiterlijk morgen bericht van mij op Facebook!
Hoi @Brian , sluit dit topic maar. Ik geef het namelijk op om klant bij jullie te blijven. Ik probeer nu al een week contact met Anne van der Laan te krijgen en wacht al ruim 2 weken op een update van haar over de storing. Afspraak is dat ze mij iedere week een update zou geven maar dit is haar tot op heden 1 keer gelukt. Iedere keer krijg ik antwoorden zoals die je nu geeft, morgen hoor je van ons. Het heeft gewoon echt geen zin. Mocht er iemand van T-Mobile denken dat ie iets voor ons kan betekenen dan mag die mij vandaag nog bellen, daarna hoeft het niet meer.
Reputatie 7
Hi @oscarvdp Ik begreep van mijn collega dat ze inmiddels telefonisch contact met je heeft gehad en dat jullie tot een oplossing zijn gekomen. Mocht je toch nog vragen hebben laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!

Reageer