Beantwoord

Geen internet

  • 6 February 2019
  • 5 reacties
  • 259 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste Iedereen,

Sinds maandag heb ik eindelijk glasvezel van T-Mobile alles in 1. Het werkte fantastische, en erg snel dit was echter voor 1 dag. Sinds gisteren avond had ik opeens niks meer, geen internet, tv, telefonie ik heb alles gecontroleerd modem herstart media converter en niks maakt verbetering. Als ik naar de media converter kijk zou alles goed moeten zijn het FO lampje brand oranje dat is goed en knippert heel langzaam. Uiteraard heb ik het gemeld en is het doorgezet naar de technische afdeling, ik ben alleen bang dat het niet snel opgelost gaat worden. Zou iemand misschien nog een optie hebben.

Mvg,

Joost
icon

Beste antwoord door Piotr 15 February 2019, 13:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi @Seccie zo te zien zat het in dit geval aan de netwerk kant en hebben ze het opgelost in de POP 😉
Reputatie 7
Badge +4
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de oplossing van de storing was.
Laat je ons wat weten, zodat we mede-klanten kunnen helpen aan een oplossing van hun storing?
We horen het graag!
Reputatie 7
Hey @joostvaneldik,

Top om te horen! Ik heb het verzoek geannuleerd. Mocht je nog problemen ervaren dan weet je mij te vinden.
Beste,

Het probleem is inmiddels verholpen. Een nieuwe afspraak is niet meer nodig, bedankt voor de update nog.
Reputatie 7
Hey Joost,

Ah balen dat je te maken kreeg met een storing! Nu zie ik dat je voor 11 februari een afspraak gepland had staan met een monteur. Alleen was er op dat moment jammer genoeg niemand aanwezig.
Ik ga ervoor zorgen dat je een nieuwe afspraak kunt gaan inplannen. Hierover ontvang je zo snel mogelijk nog een sms'je waarmee je die afspraak kunt vastpinnen.

Reageer