Beantwoord

Geen internet

  • 9 september 2020
  • 4 reacties
  • 175 Bekeken

Beste, 

Sinds gistermiddag al geen internet en telefonie mee. 

Erg vervelend. Modem al diverse keren gereset zonder resultaat. Wat is er aan de hand?

 

Mvg Pascal Bulters

icon

Beste antwoord door Mazdabully 9 september 2020, 10:31

Bedankt voor je reactie. 

Ik heb zojuist iemand van TMobile gesproken. 

Alles doorlopen en gecontroleerd wat mogelijk was. Er komt nu een monteur binnen enkele dagen. Nu is dit wel lastig want mijn vrouw werkt vanuit huis op een helpdesk.... 

 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

@Mazdabully ,

 

Allereerst van harte welkom op de Community,dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er moderatoren(medewerkers T-Mobile) mee. Indien nodig reageren zij meestal binnen 24 uur, bij extreme drukte kan dit oplopen tot 48 uur. Als ze reageren is de oplossing meestal dichtbij.:wink:

Heb hier een linkje:Problemen Internet verbinding.

Als je op de deze link klikt krijg je een handleiding om alles te controleren.

Als dit niet helpt , kun je het hier weer melden. Dan moet je even geduld hebben totdat er moderator reageert. Graag ook wat meer informatie over wat voor verbinding gaat het om DSL of Glasvezel en wat voor postcode gebied. Dit is belangrijke informatie voor de moderatoren om na te gaan in welk gebied je woont en waar de storing eventueel zit.

Bedankt voor je reactie. 

Ik heb zojuist iemand van TMobile gesproken. 

Alles doorlopen en gecontroleerd wat mogelijk was. Er komt nu een monteur binnen enkele dagen. Nu is dit wel lastig want mijn vrouw werkt vanuit huis op een helpdesk.... 

 

Reputatie 4
Badge +2

@Mazdabully ,

 

Graag gedaan. Daar zijn we hier voor, om elkaar te helpen.

Fijn dat je iemand gesproken hebt en dat er aan het probleem gewerkt wordt.

 

Bedankt. Gaat goed komen💪

Reageer