Beantwoord

geen internet

  • 9 September 2020
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Internet doet het niet meer bij mij in Nunspeet. Modem al herstart volgens jullie handleiding. Geen oplossing.  Vorige week zelfde probleem, toen hielp herstart wel. 

Tv doet het wel gewoon.   Ik heb ingelogd in modem en daar staat een dik kruis door verbinding naar buiten. Dus niet goed.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 September 2020, 13:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Pastalito, van harte welkom op de Community!

We hebben de afgelopen drie dagen problemen gehad op ons eigen Glasvezelnetwerk (ODF). Een aantal klanten kon niet verbinden met Internet terwijl de TV wel werkte. Dit leek te gaan om een issue met het toekennen van een IP-adres aan de WAN (binnenkomende signaal/verbinding). Ik heb direct een lijnmeting gedaan en constateer dat je sinds gisterochtend weer online bent, dat is top! Excuses voor het ongemak. 

Werkt alles weer naar behoren thuis? Mocht ik je ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan zeker weten. Indien ik je vandaag niet meer spreek: een schitterend, zonnig weekend toegewenst! 🌞

Reageer