Beantwoord

geen internet

  • 1 October 2020
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Sinds een aantal dagen doet het menu van T Mobile thuis het niet meer goed. De tv gids blijft blanco en ik zie geen programma info meer. 
Ik kreeg mail over een update dus besloot mijn tv box te herstarten. Hierna had ik helemaal geen tv meer. 
Ik probeerde dit meermaals. De tv box herstartte maar daarna bleef mijn scherm zwart. 
 

Om dit op te lossen zocht ik op Google en na tips besloot ik mijn internet kastje opnieuw op te starten. Hierna had ik ineens ook geen internet meer. 
Ik heb uiteraard alles al meermaals opnieuw opgestart en alle stekkers er uit getrokken, maar niets werkt meer. 

Aanvulling; na herstart van de modem kleurt het wereldbolletje rood. Hoe vaak ik ook opstart, hij blijft rood en ik heb geen internet meer en dus ook geen tv….. 

icon

Beste antwoord door soepkip67 2 October 2020, 10:38

Bekijk origineel

3 reacties

Aanvulling; na uuuuuren werd het wereldbolletje ineens weer groen. Vanmorgen weer internet. 
 

Nog steeds geen tv. 
 

En het lijkt me ook niet helemaal normaal dat het enkele uren duurt om de modem te herstarten….. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Marelsmar2 ,

Zou je voor de tv box het volgende even kunnen proberen: Reset TV Box

Als dit niet werkt ,kun je het hier weer melden dan pakt een medewerker van T-Mobile dit vanzelf op

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Marelsmar2,

Top dat je al veel hebt geprobeerd om het probleem op te lossen! Excuus dat je tijdelijk niet van het internet en TV kon genieten, maar ik ben erg blij om te meten dat je nu weer volledig gebruik kan maken van internet en TV. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, hoor ik dat heel graag. Voor nu nog heel veel kijkplezier gewenst!

Reageer