Geen internet

  • 19 October 2020
  • 0 reacties
  • 57 Bekeken

Als ik internet niet nodig heb, haal ik modem en router altijd van de stroom af. Dat gaat altijd prima. Sinds een week gaat het niet meer prima. Als ik in de morgen de boel aanzet, brandt het internetlampje op de router rood. De boel opnieuw van de stroom afhalen voor 10 seconden, herstarten, resetten, het helpt geen zier. De vriendelijke helpdeskmedewerker op Twitter heeft me de gebruikelijke zaken aangereikt (zoals 10 seconden van de stroom af), maar zoals ik zelf al verwachtte helpen en hielpen die niet. Als dan na een paar uur de internetverbinding uit zichzelf dan plotseling weer aanwezig is, is de verbinding zo traag dat er niets mee te beginnen is.

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige klant in Weert ben die hier tegenaan loopt. Ik zie graag een snelle oplossing. En we kunnen het vaste riedeltje van modem van de stroom afhalen etc. overslaan, want dat helpt niet al een week lang niet.


This topic has been closed for comments