Beantwoord

Geen internet 3541 Utrecht

  • 16 May 2019
  • 1 reactie
  • 364 Bekeken

Sinds gisterenavond geen Internet in Utrecht op postcode 3541. De klantenservice kwam met de reset truc maar dit kon het probleem niet verhelpen. Daarna is het probleem maar doorgeschoven naar Guidion waar ik een afspraak kon maken voor over 2 weken.

Gelukkig zag ik later op het forum dat er een algemene storing bleek te zijn in Utrecht.

15-05-2019] 21:40 Update: het probleem is gevonden. Rond 0:00 wordt verwacht dat alle verbindingen weer hersteld zijn. Mogelijk dient het modem en/of media converter nog gereset te worden.

20:00 Momenteel ontvangen wij signalen dat er problemen zijn met enkele klanten in de regio Utrecht met Internet, vast Bellen of TV van T-Mobile Thuis. We hebben dit in onderzoek en werken hard aan een oplossing.

Maar ik heb op dit moment nog altijd geen internet. Zou ik 15 minuten in de rij wachten bij de klantenservice of kunnen jullie op dit forum ook iets betekenen? Of zal de 82ste reset wel werken?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Dave 16 May 2019, 12:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
@eengebruikersnaam

Je hebt al eerder hetzelfde topic aangemaakt om dit aan te kaarten. Het is niet de bedoeling dat je meerdere malen hetzelfde topic opent. Dit wordt namelijk als spammen gezien en dat is in strijd met onze huisregels.

Dit topic gaat op slot en het eerdere topic blijft openstaan voor verdere reacties.