Beantwoord

Geen internet Den Haag 2566

  • 1 February 2020
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

 

Net terug van vakantie. Geen internet, dus ook geen tv, dus ook niet maandag aan t werk als het niet is opgelost. Inmiddels 3 keer de router, TvBox en glasvezelmodem opnieuw opgestart, geen resultaat. Wat nu?

Het probleem is de glasvezelaansluiting. Wifi netwerk functioneert prima.

icon

Beste antwoord door Brian 3 February 2020, 17:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @ericplugge, ik zie dat mijn collega al een opdracht voor een monteur uit heeft gezet, top. We gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent!

 

Hey @Brian

Zojuist is er weer licht in onze glasvezelkabel! Afgelopen zondag melding van gemaakt, dinsdagmiddag monteur van Gideon op bezoek gehad, en vrijdagochtend heeft Volker Wessel Telecom het probleem opgelost. De patch was verkeerd, oftewel de kabel zat op een verkeerde aansluiting in de “centrale”. Waarom? Het werkte al weken prima, en niemand heeft iets gewijzigd. Prima. Het was een weekje zonder Tv/Radio, veel andere dingen gedaan. Werken lukte prima dankzij een voucher van T-Mobile voor onbeperkt data op mijn mobiel zodat ik deze als hotspot voor onze laptops kon gebruiken. Prima noodoplossing.

Jammer van de storing van bijna een week, maar complimentjes voor de vriendelijke hulp en adequate oplossing. T-Mobile is niet voor niets provider #1.

@Brian, je kan dit ticket sluiten.

Groetjes, Eric

Reputatie 7

Hi @ericplugge, goed om te horen dat het opgelost is! Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook een raadsel is waarom dit soms gebeurt. Misschien heeft het iets te maken met herverdelen van aansluitingen (het aantal actieve aansluitingen in de centrale wisselt continue) waarbij er dan soms schijnbaar iets mis gaat. Mooi om te zien dat je er het beste van hebt gemaakt. :slight_smile: Ik heb de abonnementskosten voor de periode dat je geen verbinding had zojuist vergoed. Je factuur voor februari staat al klaar dus je ziet de verrekening terug op de factuur van maart. Dank voor je leuke bericht!

Reageer