Beantwoord

geen internet direct vanaf installatie

  • 29 January 2020
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

27 januari werd mijn t mobile thuis aansluiting voor internet opgeleverd.  Bij installatie komt er geen internet Wi-Fi en ook geen vast internet. Telefoon maakt wel verbinding met Wi-Fi,  maar er is geen internet beschikbaar.  Het eerste lampje van de modem brandt na enige tijd wel continue, echter het tweede en derde lampje (wlan en internet ?) branden nooit. Het derde en vierde lampje branden wel. Ik heb alles dubbelgecheckt en gedaan zoals in de instructie. Ik heb al een reset van de modem gedaan en uit het stopcontact gehaald. Ik heb een isra punt met mini stekkers. Wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 31 January 2020, 10:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Miriamvw,

 

Welkom op de Community, goed dat je hier jouw vraag stelt! :smile: Het is niet fijn wanneer jouw aansluiting opgeleverd is, maar er nog geen werkende verbinding is. Gelukkig heeft de monteur dit doorgezet in zijn rapportage aan onze techneuten. Die pakken het verder op met de netwerkbeheerder (KPN Netwerk NL). Hun doorlooptijd is gemiddeld zo’n 3 tot 6 werkdagen. Omdat jij helemaal geen diensten kunt ontvangen wordt het ticket met prioriteit 1 behandeld, wat inhoudt dat je bovenaan het lijstje staat samen met klanten die dit ook hebben. Onze technici gaat er alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Het kan zijn dat KPN hierbij betrokken wordt om de lijn buiten te herstellen (wijkcentrale). Kan ik tot die tijd iets voor je doen? Heb je toevallig een mobiel telefoonnummer van T-Mobile? Laat het weten, dan check ik wat voor je kan betekenen. :relaxed:

Reageer