Beantwoord

Geen internet en tv

  • 26 december 2018
  • 2 reacties
  • 372 Bekeken

Ik heb geen internet, ik heb de modem al gereset evenals de tv box, het internetlampje brandt niet. TV box geeft aan : het lijkt erop dat de UTP kabel verkeerd is aangesloten, we zijn hier overigens helemaal niet aan geweest? Wat kan ik nog doen?

Groetjes Noelle
icon

Beste antwoord door Brian 28 december 2018, 15:59

Hi @Noelle19, er lijkt sprake te zijn geweest van een korte storing op jouw adres maar deze is gelukkig snel verholpen! Mocht je nog problemen ervaren start dan de modem even opnieuw op door hem ongeveer 10 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Noelle19, er lijkt sprake te zijn geweest van een korte storing op jouw adres maar deze is gelukkig snel verholpen! Mocht je nog problemen ervaren start dan de modem even opnieuw op door hem ongeveer 10 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten. Excuses voor het ongemak!
Hoi Brian,

De storing was idd heel snel opgelost, super fijn dat ik zo snel via de mail een melding kreeg van deze storing.
Ik kon snel weer van internet en tv gebruik maken, TOP !

Groetjes Noelle19

Reageer