Beantwoord

Geen internet en TV sinds 9-september

  • 10 September 2019
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

Wij hebben sinds gisterenochtend 9-september geen internet en geen TV verbinding bij ons, in Tilburg.
We hebben de modem al nagecheckt, gereset, (van het stroom gehaald en gewacht voor langer dan 10 seconde) maar tevergeeft.

De modem geeft wel alle lampjes groen aan (LAN1, LAN2, LAN3, WIFI) maar onder INTERNET gaat het lampje niet aan.
de kabel naar de hoofdaansluiting van kpn is aangesloten.

Kunnen jullie zsm checken wat er aan de hand is?

BVD

=========== update
Zojuist gebeld naar de klantenservice 0624001200 (nadat ik onzinnig met de chatbot hebt gechat) , momenteel zijn de wachtrijen langer dat je van ons gewend bent......

Kortom, er is geen adequate hulp als je die nodig hebt!
icon

Beste antwoord door Brian 16 September 2019, 16:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Geeninternet444, het nummer dat je hebt gebeld is het algemene nummer voor T-Mobile Mobiel, het nummer voor Thuis vragen is 0800 0092. Zo te zien ben je gelukkig al weer online, als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!

Reageer