Beantwoord

Geen internet en tv thuis

  • 12 December 2018
  • 2 reacties
  • 397 Bekeken

Ik heb sinds vanochtend geen internetthuis en geen tv vanwege gebrekkig apparaaten, en km het te verhelpen moet ik tot de 19e wachten op guidion. Dat is echt belachelijk dat zo lang zonder internet en tv waar ik gewoon voor moet betalen. Ik heb zo’n spijt dat ik ben overgestapt. 3jaar bij KPN nooit één probleem gehad. En nu dit:(
icon

Beste antwoord door TAVL 12 December 2018, 14:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @Kmiliface,

Een storing of haperende apparatuur kan helaas gebeuren. Helaas. Ik begrijp dat er al enige stappen ondernomen zijn om de oorzaak van het probleem op te lossen, maar dat dit van een afstand niet lukt en er een externe partij naar moet kijken. Wellicht om een modem te vervangen. Dat is niet prettig. Eerste prioriteit is om de verbinding te herstellen. Aan de hand daarvan kan bekeken worden of en hoe de schade mogelijk vergoed wordt.

Soms kan de webcare nog ter hulp schieten. Zij lezen hier mee en kunnen wellicht nog wat betekenen voor de tussentijd of om de afspraak te versnellen. Reactie van de webcare duurt doorgaans maximaal 48 uur.

Hoewel ik besef dat dit je niet direct verder helpt, hoop ik je wel enig inzicht gegeven te hebben.
Reputatie 7
Hi @Kmiliface, naar aanleiding van je bericht in dit topic over je verbinding stuur ik je graag een vouchercode voor je mobiele abonnement waarmee je 7 dagen onbeperkt kan internetten. Zo kan je de periode van de storing overbruggen! Ik heb de code naar je verstuurd via een privébericht. Excuses voor het ongemak!

Reageer