Beantwoord

Geen internet en zondag avond.

  • 16 February 2020
  • 6 reacties
  • 210 Bekeken

Het zal ook eens binnen klantenservice tijd gebeuren, maar helaas zit ik nu al een aantal uur zonder internet. 

Heb alleen nog maar wat mobiel internet. 

Router gereset, glasvezelpunt van de stroom af geweest en pc aan de kabel... Geen internet. 

Kijk online en geen storing bekend, ge-update eergisteren.

Postcode 5708

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 17 February 2020, 10:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Belachelijk, geen meldingen via de kanalen en ook niemand bereikbaar. Hier (in Mierlo) ligt het er ook al uren uit. 

Reputatie 1

Helemaal mee eens, onmogelijk om een melding te doen bij T-Mobile, geen reacties via de voorgeschreven kanalen met terugkoppeling of het probleem bekend is.  Nu 14 uur later wordt er pas iets op de website gemeld, ik vind dit erg klant onvriendelijk en niet meer van deze tijd.

Reputatie 7
Badge +4

In dit topic wordt de status van de storing bijgehouden. De storing is bekend. 

Reputatie 1

In dit topic wordt de status van de storing bijgehouden. De storing is bekend. 


bedankt ik had het gezien, wel 14 uur te laat. Dit kan toch echt niet meer?

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben niet van T-Mobile. Enkel een medegebruiker. Maar ben het met je eens dat dit soort berichten eerder kunnen. De meldingen over deze storing op deze community zijn eerder al gedeeld met webcare. 

Reputatie 7
Badge +16

https://community.t-mobile.nl/netwerk-347/17-02-2020-problemen-met-glasvezel-t-mobile-thuis-mierlo-helmond-321078

Hallo allemaal, we ervaren momenteel wat probleempjes in Mierlo & Helmond. In bovenstaand topic wordt alles bijgehouden! :wink: Ik sluit dit topic nu.