Beantwoord

Geen internet - geen signaal

  • 21 October 2020
  • 6 reacties
  • 199 Bekeken

Zoals in de andere topic gevraagd  start ik deze nieuwe topic

OP dit adres is al 10 dagen geen internet en TV meer. Het lijkt er erg op dat er ueberhaupt geen signaal binnenkomt of mogelijk is de router defect. Geen idee. Het hele stappenplan heb ik meerdere malen doorlopen, tot in de laatste stap, stap 6 om de klantenservice te bereiken.

Ik weet niet of uzelf al eens geprobeerd heeft de Klantenservice te bereiken? Dat is echt een uitdaging. Mij lukt dat dus niet vandaar dat ik m'n heil heb gezocht in de Community om het probleem aan te kaarten.

Ikzelf ben in feite intermediair in deze, als vrijwilliger bij Seniorweb assisteer ik uw klant in deze, die zelf hoogbejaard is. Ik kan u vertellen dat hij het inmiddels beu is en zijn geduld op is. Toen ik hem vanmiddag verliet was hij van plan naar de lokale pc-winkel te stappen en een andere internet+tv provider te kiezen. 

[Moderator edit: Adresgegevens verwijderd uit titel. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 October 2020, 11:26

Bekijk origineel

6 reacties

@moderator

Inmiddels meer dan 2 weken geen internet en geen TV!! 

Het WAN lampje op het modem gaat nooit branden. Het lijkt erop dat er geen signaal binnenkomt!

Wordt er actie ondernomen? Is de netbeheerder ingeschakeld?

Reputatie 7
Badge +14

Dit forum is geen chat met de klantenservice. Voor directe trouble shooting moet je de klantenservice bellen. Als uit de meting blijkt dat er een monteur nodig is starten zij dat op.

#eric

Heb je email adres va de klantenservice voor me dan, want zoals ik al eerder zei, via de telefoon kom ik er niet door.

Reputatie 7
Badge +14

@Presley1945 Goedemorgen, ik heb het doorgegeven aan de moderators, zodra ze tijd hebben krijg je hulp met advies.

Nog even geduld dus ze zijn op de hoogte! 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Presley1945, top dat je dit aankaart en wilt regelen voor jouw cliënt/kennis! 

Ik heb meteen ervoor gezorgd dat er een monteur van Guidion langs kan komen want we kunnen het aan onze kant niet oplossen. Meneer krijgt zo binnen een kwartier een afspraaktool toegestuurd per SMS en e-mail zodat er een afspraak kan worden ingepland. Indien je er niet uitkomt met elkaar en het liever per telefoon regelt, bel dan naar 088-2000 151. Guidion is bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 09:00 en 21:00, op vrijdag tussen 09:00 en 17:30 en op zaterdag tussen 09:00 en 17:00. 

Mocht ik iets anders kunnen doen, geef dan alsjeblieft een seintje. Ik help en denk graag mee!

@CrisTien Bedankt voor het doorgeven! 

@Jason @CrisTien

Bedankt voor de hulp, er staat nu een afspraak met Guidion voor  a.s. woensdagochtend.

Reageer