Beantwoord

Geen internet in Amsterdam

  • 20 October 2019
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

Ik heb geen internet in huis. Alle lampjes branden zoals het moet, behalve het lampje voor internet. 

3x stroom 10 sec van de box gehaald. Ook dsl kabel uit de muur gehaald en dan weer alles erin. 

Enkel bij mij of algemene storing? 

icon

Beste antwoord door Sherwin2 21 October 2019, 07:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo@Sherwin2 

Vervelend dat je zonder internet zit!

Er is op dit moment geen storing bij T-Mobile. Dit probleem is dan ook enkel bij jou denk ik.

Wat je kan doen is in de MY T-mobile thuis omgeving kijken of je verbinding actief is.

Als alles klopt raad ik je aan eens een fabrieksreset uit te voeren door het reset knopje achter de modem met een paperclip of tandenstoker ingedrukt te houden en wacht totdat alle lampjes uit gaan behalve het powerlampje en laat de reset knop na 10 seconden los.

Als je nog steeds geen internet hebt laat het weten!

 

Edith op de site van T-Mobile is geen storing vermeld en ook niet in de storing topic maar op allestoringen.nl zijn dr meerdere meldingen voor o.a. Amsterdam.

Hi Waqqas,

Bedankt voor je reactie.

Na dit bericht ging ik maar wat anders doen en Een uurtje later was er weer internet.

Durf niet te zeggen wat er was gebeurd... maar apart.

Zou t mobile naar historie kunnen kijken? Want dan kan ik ze alsnog bellen om te bespreken wat er nou was gebeurd

Reputatie 7
Badge +4

T-Mobile kan vaak bekijken of er iets op de lijn is gebeurd, zoals instabiliteit, storing op de lijn/lokaal, of iets dergelijks. Dit kan webcare voor je uitvoeren. Zij lezen mee op dit forum.

Reputatie 7

Hi @Sherwin2,

 

Fijn dat het allemaal sinds deze ochtend weer werkt. Ik kan niets terugvinden waarom het gisteravond wegviel. Het is in ieder geval altijd raadzaam om deze stappen te doorlopen: stappenplan bij geen internet. Hiermee ben je in de meeste gevallen direct weer online!

Reageer