geen internet in Amsterdam - niet opgelost!

  • 26 March 2020
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Stekkers erin en eruit, reset, kabels erin en eruit, 10 seconden, 10 minute, anderhalf uur… en het wereldbolletje blijft zo rood als rood kan zijn! En wat lees ik overall: Problemen in Amsterdam opgelost! 

Niets is opgelost, ik zit nu al sinds gister laat in de middag (24 uur) zonder internet (en dus kan ik niet werken, noch tv kijken). Niemand die me iets kan vertellen. Ik weet niet eens of ernaar gekeken word. 

Help! Ik wil heeeeeeel graag een antwoord dat iets anders is dan: problemen in Amsterdam opgelost. 

 


This topic has been closed for comments

2 reacties

Stekkers erin en eruit, reset, kabels erin en eruit, 10 seconden, 10 minute, anderhalf uur… en het wereldbolletje blijft zo rood als rood kan zijn! En wat lees ik overal: Problemen in Amsterdam opgelost! 

Niets is opgelost, ik zit nu al sinds gister laat in de middag (24 uur) zonder internet (en dus kan ik niet werken, noch tv kijken). Niemand die me iets kan vertellen. Ik weet niet eens of ernaar gekeken word. 

Help! Ik wil heeeeeeel graag een antwoord dat iets anders is dan: problemen in Amsterdam opgelost. 

Reputatie 7

Net als de andere losse topics gaat ook dit topic op slot. Het algemene topic is waar je reacties achter kunt laten.