Beantwoord

geen internet na stop eruit, wel tv

  • 14 October 2020
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Nadat mijn stop eruit sloeg, nog onduidelijk waarom, heb ik geen internet meer. Het wereldbolletje op mijn zyxel modem is rood. TV doet het wel, wat ook over deze modem loopt. Hen de modem en converter al meerdere keren gereset maar geen soelaas. De helpdesk kan wel in de modem maar ziet dat er geen internet mogelijk is. Ik krijg nog een sms met gegeven voor een monteur maar er werd geadviseerd ook op de community te kijken/vragen. 
iemand een idee?? 

icon

Beste antwoord door ColinD 14 October 2020, 11:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Fijn dat het weer werkt @ColinD! Er was een korte periode dat het internet niet werkte, dat is gelukkig snel hersteld.
Mocht je nog een keer zoiets ervaren kan je altijd dit topic raadplegen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ColinD 

Woon je in Den Haag in de wijk Segbroek? Momenteel hebben daar wat klanten last van een storing.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Reputatie 1

Spontaan doet hij het weer, er was geen storing in de buurt. Iemand een idee? Het heeft er een uur uitgelegen

Reputatie 7
Badge +16

Spontaan doet hij het weer, er was geen storing in de buurt. Iemand een idee? Het heeft er een uur uitgelegen

Hoi @ColinD, top dat alles weer werkt! Wanneer een stop eruit slaat, kan dit een tijdelijke blokkade vormen op het inkomende signaal dat naar het modem verstuurd wordt. Het modem krijgt dan als het ware een flinke trap tegen de voeding aan waardoor de boel een paar minuten en in sommige gevallen een paar uur kan vasthangen. Meestal helpt het om de apparatuur die in dezelfde wandcontactdoos (stopcontact) is aangesloten als het modem te ontkoppelen en dan één voor één alles weer aan te sluiten. 

Gelukkig heb je weer verbinding! Indien we nog eens kunnen assisteren, let us know. De Community helpt en denkt supergraag mee. Voor nu: stay safe en een mooi weekend toegewenst!

Reageer