Beantwoord

Geen internet na verhuizing

  • 2 March 2019
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Ik heb ruim op tijd mijn verhuizing dooegegeven, maar zitten nu 4 dagen later nog zonder wifi, tv en vaste telefoon. De verhuisdatum was 27-02. Zonder overleg werd dit door t-mobile verschoven naar 19-02. Gelijk heb ik aangegeven dat dat niet de bedoeling was. En nu hebben we niks. Klantenservice kan niet anders dan bevestigen dat er geen internet is op het adres. Maar geeft ook aan geen oplossing te weten!? Er moet dan maar een monteur komen. Die kan pas dinsdag. En zal dan concluderen dat er geen internet is!? Klantenservice zegt ook dat het "zomaar" zo kan zijn dat het alsnog geactiveerd wordt. Maar zeker weten ze dat niet. Niet bepaald de service die ik tot nu toe gewend ben!
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 6 March 2019, 13:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Welkom op onze Community @Museo Rosenbach! Goed dat je hier aan de bel trekt met deze vraag. Ik baal van de ervaring die we jou hebben gegeven, máár tot mijn opluchting zie ik wel dat je gisteren succesvol aangesloten bent. Daar ben ik blij mee! 😁 Ik neem jouw gevoel wel mee als feedback, want wij kunnen alleen maar leren van dit soort situaties. Bedankt voor het delen Museo - voor nu wens ik je veel plezier met je nieuwe abonnement! 🎉

Reageer