Beantwoord

Geen internet na werkzaamheden


Hoi,

Afgelopen maandag hebben we bericht ontvangen dat jullie in de nacht van 11 op 12 april onderhoud gingen plegen aan het netwerk. Dit heeft er volgens mij in geresulteerd dat we nu geen internet meer hebben. Niet op mobiel, laptop en niet op tv. Natuurlijk krijg je dan het vaste riedeltje: router resetten, kabels er opnieuw in, kanalen wisselen etc. Ik heb nu alles gedaan wat er op de wifi service wordt aangeraden, maar er komt geen verandering in.

Kunnen jullie me hierbij helpen?

P.S. dit is de 2e maal in korte tijd dat we problemen ondervinden met het netwerk.
icon

Beste antwoord door Churandy 13 April 2019, 18:26

Bekijk origineel

11 reacties

Met hulp van Kevin van het call center is het probleem uiteindelijk verholpen. Ik heb hiervoor de converter in de meterkast gereset en de schakeltjes combinatie veranderd. Nu werkt alles weer.

Bedankt Kevin.
Wauw dat noem ik nog eens een flinke compensatie. In deze tijd kun je simpelweg niet zonder internet, daar moet in de compensatie dan ook rekening mee gehouden vind ik en niet simpelweg een rekensommmetje 1/4 maandbedrag retour.
Reputatie 1
Nou ik hoop dat het snel opgelost gaat worden , fijne avond verder
Reputatie 1
ik heb het ook al 2x gehad. mijn probleem ligt bij de KPN werd er gezegd. er was toen een kabel kapot. nu sinds gisteren weer hetzelfde probleem en schijnt weer bij de KPN te liggen. dsl verbinding gaat via de kpn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Aha en wat werd er toen als oplossing aangedragen? Het zal toch niet de bedoeling zijn dat ik moet gaan bellen naar de KPN?
Reputatie 1
Nee bellen naar de KPN heeft ook geen zin dat heb ik ook al geprobeerd. T-Mobile heeft het uitgezet naar de KPN wat ik kan doen is alleen maar afwachten. De 1e keer kon ik een hele week niks doen, ik heb toen 9,67 compensatie gehad
Reputatie 1
Ik kan helemaal nikst meer , geen tv, geen internet en niet mijn vaste telefoon gebruiken.
Reputatie 7
Je neemt de dienst af bij T Mobile zij moeten zorgen voor een oplossing. Dit kan betekenen dat T Mobile De netwerkbeheerder inschakelt (niet verwarren met de internet provider omdat ze de zelfde naam hebben).

Deze kan je zelf niet bellen omdat jij daar geen klant bent dat is T Mobile namelijk.


reset het modem eens door de reset knop 30sec ingedrukt te houden.
@Hidden.nld dat heb ik al geprobeerd en was min of meer onderdeel vam het riedeltje wat ik eerder noemde
Reputatie 1
ik heb dat ook allang gedaan, ze hebben bij T-Mobile al kunnen zien dat het bij de KPN ligt
Het maakt ook niet uit of ik kabel of wifi pak; beide geven aan dat er geen internet beschikbaar is. Het tv-kastje geeft vervolgens ook aan dat ik de kabel waarschijnlijk in de verkeere LAN poort heb zitten, wat natuurlijk niet het geval is.

Reageer