Beantwoord

Geen internet naar installatie door monteur

  • 12 December 2019
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Gisteren is T-mobile thuis door monteur geïnstalleerd. 10 minuten naar zijn vertrek viel het internet weg en is niet meer aan de gang te krijgen.

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 14 December 2019, 08:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Harwill 

Als het door een monteur is gedaan neem ik aan dat het glasvezel betreft?

Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je de mediaconverter al eens even van de stroom gehaald?

Ja

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Harwill,

Gebruik je alleen de internet-dienst of ook tv en /of vaste telefoon? Werkt internet zowel via wifi als bekabeld niet meer?

Welke lampjes branden er op het modem (en welke op de converter als het glasvezel betreft) Je kan eventueel ook een foto plaatsen van de installatie waar de lampjes op te zien zijn.

Mvg. Marcel

Reputatie 7

Hey @Harwill,

Ik ben gelijk naar je verbinding gaan kijken. Momenteel draait alles als een zonnetje! Mocht je nog problemen ervaren dan weet je ons te vinden. :wink:

Reageer