Geen internet Noorden T-Mobile Thuis 20-06-2020


Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond,

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met vast internet, TV en vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.
 

[20-06-2020 / 19:47] Alle klanten in Heerenveen en verschillende andere plaatsen kunnen weer volledig gebruik maken van onze diensten. Bij aanhoudende problemen raden wij graag aan om ons modem en de mediaconverter 30 seconden van de stroom af te halen. Zie hiervoor ook dit topic.

 

[20-06-2020 / 19:03] De definitieve oplossing is gevonden, vrijwel alle klanten kunnen gebruik maken van onze diensten. Voor enkele overgebleven klanten komt er snel een oplossing.
 

[20-06-2020 / 18:39] Het onderzoek is heropend. Wij zetten alles op alles om tot een definitieve oplossing te komen.

[20-06-2020 / 18:05] Inmiddels zijn alle klanten weer online.

[20-06-2020 / 17:46] Gelukkig hebben wij een groot deel van de klanten weer online gekregen.

[20-06-2020 / 17:00] We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaren met alle vast internet, TV en vast Bellen in Arnhem, Utrecht, Maastricht, en verschillende plaatsen in het Noorden. Op dit moment werken we hard aan de oorzaak én de oplossing. Excuus voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.


13 reacties

Net alles een dik uur van stroom afgeweest en nog steeds geen internet en tv in drenthe

Reputatie 1

Hier thuis is Zwaag nog steeds geen internet en tv (21:24 uur) nu 3e keer in 24 uur, begint nu wel irritant te worden 

Er wordt gezegd geen storing maar hier nog steeds geen internet en tv ben er nu wel klaar mee 2de dag al en 2 chagie kindjes

Reputatie 7

Hoi @Espajo en @Peter Fokker

 

Gisteravond zijn alle verbindingen hersteld. Heb je toch nog problemen, dan wil ik graag wat zaken uitsluiten. Kun je dit stappenplan doorlopen: Geen internet stappenplan.

 

Helpt dat niet? Laat dan weten hoe het modem is aangesloten op het aansluitpunt een weekje lampjes branden op het modem. Ik help iedereen graag aan een goede internetverbinding!

Reputatie 1

Hoi Sander , sinds vanmorgen doet alles het weer. Wel jammer dat het zo lang heeft moeten duren 🙁

Reputatie 1

Te vroeg gejuicht !! Internet en tv ligt er weer uit!!!! Zoveelste keer in de laatste 3 dagen! Ik ga kijken naar een andere provider! Ben er nu klaar mee!

hoi sander, 

 

Net alles weer een uur van het stroom gehad zowel de glasvezel aansluiting als modem,

Het lampje van internet blijft knipperen en alleen het lampje van lan 3 brand dat is de tv beneden maar ik heb geen beeld.

De xbox is even afgekoppeld van internet de pc geeft die niet aan en de tv boven ook niet,

Het is destijds aangesloten door een monteur en heb er verder niet aangezeten.

WiFi brandt wel maar geen bereik via wifi

Reputatie 1

En weer!! geen internet en tv!!! Het is nu maandag 22 juni, en al 4 dagen dikke ellende !!!! Zorg dat je je zaakjes op orde hebt T-Mobile , mijn vertrouwen in nu ver onder het nulpunt !!!

Hoi Peter,

Ik heb vanmorgen weer gebeld hebben ze geprobeerd mn modem te resetten niet gelukt,

Vanmiddag weer gebeld moest ik zelf dat reset knopje indrukken met een naald ook niet gelukt nu komt er een monteur hopelijk komt die er wel uit anders zit het in een kast bij de straat  

Misschien ff weer bellen en ook monteur laten komen of eerst zelf je modem met dat knopje resetten proberen

Reputatie 7

Hey @Peter Fokker,

Ik heb gelijk je verbinding op afstand uitgelezen en gelukkig ziet alles er wederom rooskleurig uit. Je modem is online en ik kan nu geen problemen opsporen. Werkt alles wederom naar behoren? Sorry voor het ongemak!

Hi ​​​​@Espajo,

Top dat er hulp aanstaande is! Laat ons gerust weten hoe het bezoek is verlopen. :relaxed:

Hoi piotr

Wa wachten af, monteur kan pas volgende week vrijdag komen dus tot dan alleen alles op mn telefoon doen en zaterdag bellen voor nieuwe voucher zodat mn telefoon de hotspot wordt

 

Reputatie 7

Hey @Espajo,

Je kunt ook je telefoon instellen als persoonlijke hotspot voor thuis. Dan hoef je niet alles vanaf een klein schermpje te doen. :relaxed: Je kunt als volgt de persoonlijke hotspot op je iPhone inschakelen:

-Zorg dat Wi-Fi op je iPhone is ingeschakeld, ook als er geen draadloos netwerk is.

-Ga naar Instellingen > Mobiel netwerk of kies direct voor Persoonlijke hotspot. Blader naar beneden en tik op Persoonlijke hotspot.

-Zet de schakelaar bij Persoonlijke hotspot op groen.

-Standaard krijgt de persoonlijke hotspot een wachtwoord toegewezen.

-Op apparaten die je wilt verbinden met jouw persoonlijke hotspot moeten je dit wachtwoord invoeren. Het wachtwoord kan nogal ingewikkeld zijn, maar gelukkig kun je het wijzigen.

 

Voor Android toestellen kun je dit stappenplan hanteren:

-Ga naar ‘Instellingen > Meer > Mobiel netwerk delen.’ (Het kan zijn dat jouw toestel deze opties een net wat andere naam geeft)

-Onder ‘Draagbare Wifi Hotspot’ kun je je hotspot instellen. Geef ‘m hier een naam, kies voor WPA2 als beveiligingsmethode en vul een wachtwoord in;

-Zorg voor een sterk wachtwoord. Hiervoor kun je het beste hoofdletters, kleine letters, cijfers en symbolen combineren. Kies wel een wachtwoord dat makkelijk te onthouden is.


Voor de voucher kun je uiteraard altijd bij ons terecht.  :relaxed:

Reageer