Beantwoord

geen internet of tv

  • 2 April 2020
  • 8 reacties
  • 156 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hi,

Sinds maandag heb ik geen tv of internet meer. Een groot drama, zeker als iedereen thuis werkt. En de kleinste niet naar school gaat. De mobile data vliegt eruit.

Nu heb ik maandag al gebeld, en mijn vraag is doorgezet naar de Technische Dienst, nu zeggen ze dat je binnen 5 dagen antwoord krijgt. Hoe snel reageren ze echt? En hoe snel is het probleem dan opgelost als men nu al denkt dat het probleem ‘ vanuit de straat komt’ of de isra is?

 

Met vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 April 2020, 12:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @BvGr 

Dus het gaat om DSL? Is de modem direct op je ISRA aangesloten met de meegeleverde DSL kabel en je ISRA weer met de hoofdaansluiting? Controleer of alleen rood en blauw zijn aangesloten in je ISRA, andere aangesloten draden zorgen mogelijk voor storingen.

Probeer je modem ook enkele minuten van het stroom te halen.

Hi,

Dank je wel voor de tips Waqqas.

De ISRA is inderdaad zo aangesloten als je zegt. Het lijkt erop dat er geen extra kabeltjes zijn aangesloten.

De stroom heb ik er al (meerdere keren) afgehaald, door de stekker er uit te halen, modem uitzetten, harde reset dmv het kleine knopje. Maar er gaan alleen maar meer lampjes uit, zelfs het powerlampje brand niet meer. :frowning2:

Reputatie 7
Badge +2

Hallo BvGr,

Gaan er helemaal geen lampjes meer aan op het modem nu? Toen de storing begon welke lampjes waren er toen uit? Welk modem heb je?

Mvg. Marcel

Hi Marcel,

We hebben een witte Huawei modem. 

De enige lampjes die wel branden toen de storing  begon waren het powerlampje en 2 van de lanpoorten. (waar de kabel voor het internet en de tv inzitten.

 

MVG 

Reputatie 7
Badge +2

Heb je een fabrieksreset geprobeerd? (Knopje in de resetopening 20 sec indrukken) Dan zou iig power en wifi moeten gaan branden. Als je signaal hebt gaan wan en internet ook branden. Wellicht is er (ook?) een probleem met het modem.

Ja, ook geprobeerd, Daarna ging zelfs het powerlampje niet meer aan. Ik vermoed zelf ook dat er een probleem is met de modem zelf. Inbellen vanuit de klantenservice naar de modem lukte ook niet meer …

Ik hoop dat T-mobile snel met een oplossing komt.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BvGr, welkom op de Community, goed dat je het hier ook aankaart! Omdat er al een taak uitstaat naar onze technische dienst, kan ik je op dit moment niets meer vertellen dan mijn collega’s al gedaan hebben. Gemiddeld duurt het in behandeling nemen van een taak zo’n 3 tot 5 werkdagen, maar wegens de corona-crisis en aangepaste veiligheidsprotocollen, kan dit oplopen tot een aantal werkdagen meer. Het probleem ligt trouwens buitenshuis inderdaad, wat inhoudt dat de netwerkbeheerder (KPN) de wijkcentrale in moet gaan, om te controleren waar het euvel zit. KPN wordt door mijn collega’s aangestuurd en zal indien noodzakelijk jou bellen om een afspraak te maken. In principe doen ze dat niet altijd, omdat voor het langskomen in de wijkcentrale geen klantafspraak vereist is. Wel zullen we je op de hoogte houden van de situatie. Sorry voor het ongemak!

Dank je wel Jason voor je bericht met uitleg!

Reageer