Beantwoord

Geen internet op thuisadres

  • 12 January 2020
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Goede avond,

Op mijn adres heb ik momenteel geen internet. Glasvezelkastje geeft het volgende aan:

Tevens geeft het volgende apparaat, de modem, het volgende aan:

Geen internet. Dit was gisteren nog niet zo. Heb toen "gewoon" kunnen internetten.

Heb Het stroom al uit gehad. En daarna de verbinding tussen het media convertertje en de modem weer terug geplaatst maar blijft niks uitmaken. Is een bekend probleem bij T Mobile. Het forum staat er vol mee. Kan dit worden opgelost en voortaan voorkomen worden?

 

Mvg,

Danny

 

PS. Maak tevens een nieuwe post aan aangezien mijn upload niet hoger word dan 10 mbit.

icon

Beste antwoord door Brian 13 January 2020, 18:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Dannythyuhh, ik kijk graag met je mee! Het is inderdaad een “bekend probleem” omdat je modem dit aangeeft wanneer er iets mis is met de verbinding. :wink: De oorzaak kan alleen verschillen. Zou je nog eens een reset uit willen voeren volgens exact deze stappen? Het kan zijn dat je ze nog een keer moet herhalen. Als je hetzelfde blijft zijn op de modem dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met ons storingsnummer 0800 0092, dan sturen we graag een monteur bij je langs!

Gedaan, vanmiddag al een paar keer. Ook met een medewerker van t mobile aan de lijn. Net nog 3x gedaan volgens het stappenplan. Helaas. De monteur komt over 8 dagen. Was eerst 3 weken had guidion gebeld en gevraagd of t niet eerder kon. Hoe moeten normaal de lampjes branden op de media converter?

Reputatie 7

Hey @Dannythyuhh,

Naast power moet ook de FO Link lampje groen branden. op de mediaconverter. Je kunt altijd telefonisch contact opnemen met Guidion op het nummer 088 2000 151 en informeren naar alle mogelijkheden om een afspraak in te plannen. Mijn collega's bij Guidion hebben daar de beste inzage in. Regelmatig komt het voor dat er een afspraak wegvalt waardoor je eerder geholpen kunt worden.

Ben je toevallig in het bezit van een mobiel T-Mobile abonnement? In dat geval bied ik je graag een Unlimited Voucher aan waarmee je de tijd kunt overbruggen. Geef mij een seintje als je hier gebruik van wenst te maken.

Beste @Piotr

 

 

Bedankt voor het verifiëren van het FO lampje. Guidion had ik gebeld voor een afspraak. Gelukkig konden ze de afspraak van 3 weken verlagen naar 8 dagen (wat overigens evengoed lang duurt). De rede dat ik maar t mobile thuis had aangeschaft is omdat ik met mijn t mobile unlimited abbo amper verbinding heeft. 

Zat net op de wc:

En in de woonkamer op de bank:

Je snapt wel dat ik niet de hele dag op de wc wil zitten haha xd.

 

Had u nog tips and tricks? 

 

Mvg,

Danny

Reageer