Beantwoord

geen internet signaal

  • 27 October 2019
  • 11 reacties
  • 552 Bekeken

Goedemorgen 

 

tmobile ik zit al 2 dagen zonder internet na installatie geeft die geen signaal aan van me WiFi 

ik heb hier al over gebeld en ze zijden ja dat kan later komen vandaag maar al 2 dagen niks niks gaan we dit nou eens oplossend wat ??

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 27 October 2019, 09:00

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Goedemorgen Fransje33,

Vervelend dat je nog geen verbinding hebt.

Kan je wat meer info geven;

Gaat het om DSL of glasvezel?

Heb je de installatie zelf gedaan of is er een monteur geweest?

Welke lampjes branden er op het modem?

Als je het zelf geinstalleerd hebt op DSL is dat goed gelukt om de dsl kabel op het isra punt aan te sluiten? Bij twijfel plaats even een foto van de aansluiting dan kijken we mee.

Mvg. Marcel

Goedemorgen ik heb gisteren gebeld nog toen zijden ze dat Mijn lijn was vertraagd  en dat ze het in orde gaan maken dsl heb ik alle lampen branden van die WiFi behalve dat wereld bolletje wat internet moet geven ik heb zelf de stekker in het stopcontact gedaan ook die 4 pit het lag egt aan jullie zij die vrouw gisteren 

Reputatie 4

Hi @Fransje33, ik heb het meteen voor je gecheckt en ik zie dat onze technische dienst de lijn heeft hersteld! Heb je inmiddels internet? Ik hoor het anders graag van je! :slight_smile:

Beste,

ik ben al jarenlang tevreden klant.

maar sinds ik verhuisd ben, zou ik op 29/10 aansluiting hebben. Helaas is daar nog niks van terecht gekomen. 

Een vervelende situatie waarbij jullie (Guidion) de Vinger wijst naar KPN (die netwerkkabel beheren en verbinding met kopernetwerk hebben gemaakt) en KPN zegt dat het aan Jullie is om op te lossen dat er geen internet doorheen komt.

 

Na tig telefoontjes heb ik hier geen boodschap meer aan. Ik overweeg dan ook om mijn nieuwe contract te annuleren. Maar dan zien jullie mij ook nooit meer terug. Wie kan mij eindelijk echt helpen en zodoende overtuigen om te blijven?

 

Ik zit zelf ook een aantal dagen zonder internet, monteur langs geweest en heeft deze doorgestuurd naar KPN

Volgens de monteur zou dit binnen 48 uur opgelost zijn maar helaas nog steeds niets

Aan deze kant het zelfde verhaal, ze wijzen inderdaad naar elkaar. Betalen zonder tv, bellen en internet 

Glasvezel zou  de oplossing zijn maar NEE nu heb ik niets meer!

Beste reageerder,

We hebben geen Wi-Fi of kabel internet.

Ik heb verschillende keer opnieuw opgestart. 

Vorige week heb ik ivm traag wifi internet een ander Wi-Fi kanaal ingesteld…

Sinds vandaag hebben geen internet.

 

Duhhh , nou een minuut later heeft hier iedereen weer verbinding 

Reputatie 7

Hoi @Schiebroekselaan, ik zie dat je ook een eigen topic gestart bent: super! Ik help je daar verder!

 

Hoi @Some1, ik zie dat er al een monteur van ons is geweest. Deze heeft geconstateerd dat er nog geen signaal binnenkwam. Hierop hebben wij de netwerkbeheerder aangestuurd. Deze onderzoek nu hoe diep het probleem in het netwerk zit. Het kan dat de netwerkbeheerder contact met jou opneemt, maar wellicht kan het ook opgelost worden in de wijkcentrale. In dat laatste geval zul je van ons een e-mail ontvangen met een update. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

 

Hoi @Gerrit69, begrijp ik het goed dat de verbinding inmiddels weer hersteld is? Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? 

Dat is toch niet normaal dat het xo lang duurt. We betalen ergens voor en jullie kunnen makkelijk met een oplossing komen, al is het maar tijdelijk. Bijvoorbeeld  tijdelijk 4G thuis. Ik heb nog steeds geen verbinding, al vanaf het begin (eind oktober) en de monteur van netbeheer heeft me inderdaad gebeld en afspraak gemaakt om langs te komen. Mijn kinderen hebben internet hard nodig voor hun studie. Tv kan me een zorg zijn en vast bellen ook niet Alleen maar INTERNET.

@Sander

Er kwam vandaag KPN monteur langs en die zei T-Mobile heeft de fout gemaakt door de verkeerde poort te patchen, domino effect dus. Mijn verbinding is nu op de juiste manier aangesloten en de ander is los.

Reputatie 7

Hi @Some1,

 

Fijn om te lezen dat de fout (excuus!) hersteld is! Ik zie dat je inmiddels ook 2x uit coulance een 4G oplossing hebt ontvangen. Ik ga er hiermee vanuit dat de vertraging overbrugd is. Mocht je nog vragen hebben, dan staan we voor je klaar. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 

Reageer