Beantwoord

Geen internet sinds 17-09

  • 19 September 2018
  • 3 reacties
  • 444 Bekeken

Ik heb sinds afgelopen maandag thuis geen internet. Gisteren heb ik aan de klantenservice gevraagd of er een monteur langs kon komen. De klantenservice heeft hiervoor guidion ingeschakeld.

Guidion kan pas 26-09. Ik heb bijna nooit een storing. Bij de eerste beste storing moet ik één week wachten op een monteur, slechte zaak !!!

Ik weet bijna zeker dat Guidion het probleem ook niet kan verhelpen, omdat de oorzaak van het probleem niet bij mij thuis ligt. Want bij mij op de straat hebben meerdere buren die glasvezel hebben het probleem dat ze geen internet hebben. Dus het gaat hier echt lang duren voordat de juiste monteur langskomt.

Is er hiervoor geen tijdelijke oplossing hiervoor. Bijvoorbeeld met een 4g thuis verbinding of iets in de richting. Het is namelijk heel erg vervelend, als je niet meer thuis kan werken en je hebt ook geen tv thuis.
icon

Beste antwoord door Sterre 22 September 2018, 12:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Fijn dat het probleem is opgelost! Dat vind ik goed om te lezen. Toch fijn om zo goed contact te hebben met je buurman, blijkt maar weer! Bedankt voor je feedback, dat is waardevol voor ons. Ik geef je graag wat achtergrondinformatie van onze monteursservice. Ik weet niet hoe dat bij KPN werkt, maar wij werken samen met het monteursbedrijf Guidion. Daarom zijn wij afhankelijk van hun planning. Dat neemt natuurlijk niet weg dat zij onze klanten graag zo snel mogelijk willen helpen. Daarom is jouw inzicht zeer welkom!
Bedankt voor je duidelijke antwoord.

Wij hebben geen t-mobile mobiel in onze huishouden.


Het probleem is opgelost. Mijn buurman heeft glasvezel van Kpn, bij hun was de monteur de volgende dag er. Monteur heeft al snel geconstateerd dat het probleem ondergronds lag. Vervolgens zijn monteurs van reggefiber gekomen en die hebben de storing verholpen.

Mijn feedback naar t-mobile is: zorg ervoor dat de monteurs snel erbij zijn minstens binnen 48 uur.

het probleem is nu dankzij mijj buurman snel opgelost. Omdat kpn een afspraak heeft, dat de monteurs binnen 24 uur ter plekke zijn.
Reputatie 7
Hoi Appie,

Wat goed dat jij direct actie hebt ondernomen! We helpen jou graag zo snel mogelijk aan werkend internet. Onze monteurs plannen je hierbij in bij hun eerst beschikbare plekje in hun planning. Omdat we zeker willen weten dat het probleem niet in jouw modem ligt, zal de monteur eerst bij jou thuis komen kijken. Dit kan namelijk snel opgelost worden, dus ben je ook snel weer online. Hebben jouw buren ook T-Mobile Thuis glasvezel? Als dit het geval is, wil ik je vragen of zij ook melding bij ons kunnen maken. Zo kunnen we het probleem nog beter onderzoeken.

Ik help je graag aan internet totdat de monteur jouw diensten weer werkend heeft gekregen. Heb jij, of iemand in jouw huishouden, T-Mobile Mobiel? Dan geef ik jou/diegene graag een voucher voor unlimited data, zodat jullie via de hotspot van de mobiele telefoon unlimited kunnen internetten. Uiteraard hoef je niet te betalen voor de periode waarin jij geen gebruik kan maken van jouw vaste internet. Kun je daarom een seintje geven als alles weer werkt? Dan zorg ik voor een vergoeding voor je!

Reageer